بهره گیری از ظرفیت های مردمی محوریت فعالیت های کانون سجادیه آمل است
بهره گيري از ظرفيت هاي مردمي محوريت فعاليت هاي کانون سجاديه آمل است
گفتگو با مدیر کانون شایسته تقدیر رواق دانش؛

بهره گیری از ظرفیت های مردمی محوریت فعالیت های کانون سجادیه آمل است

بناگر گفت: بهره گيري از ظرفيت هاي مردمي محوريت فعاليت هاي کانون فرهنگي هنري سجاديه مسجد امام سجاد آمل است که در راستاي بيانيه گام دوم انقلاب منويات رهبري صورت مي گيرد.
شناسه خبر : 30507 تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۸

«قاسم بناگر» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد آمل تمام تلاش خویش را برای ارتباط نزدیک و صمیمانه اعضای مسجد و کانون با اقشار مختلف مردم در دستور کار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد آمل ادامه داد: بکارگیری شعار به توان مردم در سومین رویداد ملی فهما بسیار مناسب است چرا که با بهره گیری از استعدادها و ظرفیت های مردمی می توان به اهداف مورد نظر به ویژه جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) دست یافت.

 

وی اظهار کرد: کمک های مومنانه کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد آمل با مرکز نیکوکاری سجادیه انجام می شود که از مراکز نیکوکاری برتر در مسجد به شمار می آید.

 

بناگر با اشاره به تشکیل صندوق قرض الحسنه در مسجد امام سجاد آمل و اعطای وام و تسهیلات به نیازمندان، بیان کرد: تشکیل این صندوق در حقیقت نوعی تعامل و همکاری در هم تنیده به شمار می آید چرا که اعضای کانون فرهنگی هنری سجادیه، عضو صندوق نیز هستند.

 

وی با اشاره به قرار داشتن در آستانه بازگشایی سال تحصیلی ابراز کرد: به همت کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد آمل و مردم برای دانش آموزان بی بضاعت، بسته های لوازم التحریر تهیه شد.

 

بناگر گفت: یکشنبه های شیدایی یکی دیگر از مصادیق فعالیت های کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد آمل محسوب می شود که روحانی با چند عکس از شهدا در محلات حاضر می شود و درباره شهدا و اهداف آنها به سخنرانی و روشنگری می پردازد که این برنامه با روضه خوانی همراه است و تا اربعین حسینی نیز ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد: یکشنبه های شیدایی به صورت خودجوش از ساعت 16 تا اذان مغرب و عشا در حال انجام است که مسجدی ها در محلات حضور می یابند و انس و الفتی بسیار نزدیک بین اهالی مسجد و اقشار مختلف مردم بوجود می آید و سپس برای برپایی فریضه نماز جماعت در مسجد شرکت می کنند.

 

بناگر اظهار کرد: انجمن صلح و سازش یکی از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد آمل است که ریش سفیدهای محل به رفع مشکلات خانوادگی، کسبه و ... می پردازند و به نوعی از ظرفیت های مردمی جهت رفع مشکلات خود آنها به خوبی استفاده می شود.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد آمل در سال گذشته به عنوان کانون شایسته تقدیر در طرح ملی ایران قوی در رواق دانش معرفی شد، ابراز کرد: این کانون با برگزاری کلاس های مختلف با موضوعات معرفتی اقدام می کند که با استقبال آینده سازان جامعه از این کلاس ها، پویایی بیشتر در زمینه های مختلف را برای کشور نوید می دهد.

 

بناگر گفت: این فعالیت ها، نمونه هایی از برنامه های کانون فرهنگی هنری سجادیه امام سجاد آمل است تا اقشار مختلف مردم با فعالیت های گسترده و متنوع کانون های فهما و همچنین خانه های خدا بر زمین بیشتر آشنا شوند.  

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد آمل در طرح ملی ایران قوی، 12 هزار و 840 امتیاز را کسب کرد اظهار امیدواری کرد که در سومین رویداد ملی فهما با شعار به توان مردم و با تکیه بر ظرفیت های مردم، شاهد ظهور استعدادهای فرهنگی هنری و... باشیم.