افتخارآفرینی اعضای کانون های فهما مازندران در مسابقات مدهامتان
افتخارآفريني اعضاي کانون هاي فهما مازندران در مسابقات مدهامتان

افتخارآفرینی اعضای کانون های فهما مازندران در مسابقات مدهامتان

اعضاي کانون فرهنگي هنري مساجد مازندران با کسب امتياز در چهاردهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان برگ افتخار ديگري را بر افتخارات کانون هاي فهما ديار علويان افزودند.
شناسه خبر : 30460 تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با هدف کشف و شناسایی استعدادها در جوانان و نوجوانان، ترغیب و تشویق مدیران به شناسایی استعدادهای محلی و منطقه‌ای در حوزه قرآنی و حضور پرنشاط اعضای کانون‌ها در بخش‌های قرآنی برگزار شد که کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران بار دیگر با کسب رتبه، برگ افتخار دیگری را بر افتخارات کانون های فهما دیار علویان افزودند.

 

بر اساس این گزارش: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان با حضور پرشور از این دوره مسابقات استقبال کردند.

 

این گزارش می افزاید: در بخش حفظ کل خانم ها، زهرا سلطان پور المشیر برتر استانی و فاضله شکیبا و فائزه زندل دل شایسته تقدیر همچنین در بخش حفظ کل آقایان، محمدرضا رضایی و امیرحسین زرگری به ترتیب رتبه برتر استانی و شایسته تقدیر در مسابقه مدهامتان شدند.

 

در ادامه گزارش آمده است: در بخش قرائت تحقیق آقایان، سید پارسا انگشتان برتر استانی و علی کبیری و محمدطاها شمس ناتری و محمدجواد موزونی هر سه شایسته تقدیر و در بخش قرائت تحقیق خانم ها، معصومه ابدی رتبه برتر استانی را از آن خود کردند.

 

این گزارش ادامه می دهد: فاطمه گلینی مقدم و حامد گرایلی در بخش حفظ  جزء 30، شایسته تقدیر شدند همچنین در قرائت تقلیدی، سینا یعقوبی هریکندی رتبه برتر و محمدامین غفاری نیا و سید امیرضا محمدی هریکنده و مهدی محمدعلی تبار شایسته تقدیر را حائز شدند. 

 

در ادامه گزارش بیان می شود: در بخش ترتیل آقایان زیر 16 سال، هادی قربانی برتر استانی و عرفان حسن پور و نیکان فتحی ولیک بنی شایسته تقدیر و ترتیل آقایان بالای 16 سال، محمد رمضانی رتبه برتر و حسن مشایخ نعمتی و ابوالفضل چمانچی و امیرحسین صادق کوهستانی و ترتیل خانم ها زیر 16 سال، سیده فاطمه حسینی کرانی شایسته تقدیر هستند.

 

در ادامه گزارش تصریح می شود: در بخش اذان، امیرحسین شریفی رتبه برتر و ابوالفضل برزین شایسته تقدیر و در مکبری ابوالفضل رنجبر، شایسته تقدیر در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان شدند.

 

گفتنی است، اجرای مسابقاتی نظیر  طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ بدون تردید موجب انس با کلام وحی در زندگی هر انسانی می شود و تاثیرات شگفت و ماندگاری دارد.