کانون های فهما مازندران یاری رسان گروه فوریت های پزشکی با برگزاری کلاس های آموزشی
کانون هاي فهما مازندران ياري رسان گروه فوريت هاي پزشکي با برگزاري کلاس هاي آموزشي

کانون های فهما مازندران یاری رسان گروه فوریت های پزشکی با برگزاری کلاس های آموزشی

کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران با توجه به فعاليت در عرصه هاي مختلف با برگزاري کلاس هاي آموزشي نظير کمک هاي اوليه ياري رسان گروه فوريت هاي پزشکي و اورژانس است.
شناسه خبر : 30459 تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: در آیات و روایات به اهمیت یاری رساندن به همنوع نظیر آیه 32 سوره مائده «وَ مَن أَحیاها فَکَأَنما أَحیا الناس جمیعًا» به معنای «هرکس نفسی را زنده کند گویا همه مردم را زنده کرده است» سفارش شده است.

 

بر اساس این گزارش:  26 شهریور به روز فوریت های پزشکی و اورژانس نامگذاری شده است تا قدردان بیش از پیش فداکاری و از خودگذشتگی فعالان در این عرصه باشیم.

 

این گزارش می افزاید: فعالین در فوریت های پزشکی و اورژانس در کمترین زمان ممکن همچون فرشته نجات به کمک شخص یا اشخاصی می شتابند که حتی یاری در یک ثانیه بتواند آنها را از مرگ نجات دهد.

 

در ادامه گزارش تاکیده شده است: کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران همانند کانون های فهما سراسر کشور در عرصه های مختلف فعالیت دارند که یاری رساندن آنها در زلزله، سیل، کرونا و ... بر کسی پوشیده نیست و همچنین در فوریت های پزشکی نیز در حد توان خویش با برگزاری کلاس های آموزشی نظیر کمک های اولیه در مواقع ضروری به یاری فوریت های پزشکی و اورژانس می شتابند.

 

در ادامه گزارش تصریح می شود: کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندان ضمن قدردانی از تلاشگران فوریت های پزشکی و اورژانس اعلام آمادگی خود را برای یاری به این قشر زحمت کش اعلام می دارد.