اهدای لباس به نیازمندان توسط کانون فاطمه النبی فریدونکنار
اهداي لباس به نيازمندان توسط کانون فاطمه النبي فريدونکنار

اهدای لباس به نیازمندان توسط کانون فاطمه النبی فریدونکنار

اهداي لباس به نيازمندان توسط کانون فرهنگي هنري فاطمه النبي مسجد موسي بن جعفر فريدونکنار، لبخند را براي آنها به ارمغان مي آورد.
شناسه خبر : 30436 تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۱

«رقیه محمدی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری فاطمه النبی مسجد موسی بن جعفر فریدونکنار برای به ارمغان آوردن لبخند رضایت بر لب های افراد نیازمندان، فعالیت های ویژه ای را در طول سال انجام می دهد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه النبی مسجد موسی بن جعفر فریدونکنار اظهار کرد: توزیع غذای گرم و سبدهای معیشتی از جمله برنامه های این کانون برای نیازمندان در راستای همدلی به شمار می آید.

 

وی افزود: تهیه لباس برای افراد نیازمند در راستای همدلی به همت کانون و خیرین از فعالیت های کانون فرهنگی هنری فاطمه النبی مسجد موسی بن جعفر فریدونکنار محسوب می شود که علاوه بر اجر اخروی، تاثیرات و برکات مثبت دنیوی را به همراه دارد.

 

محمدی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری فاطمه النبی مسجد موسی بن جعفر فریدونکنار در روستای نوائی محله واقع است و علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های مذهبی، فعالیت های عام المنفعه و دستگیری از نیازمندان را در دستور کار دارد.