اشکواره حسینی به همت کانون آل طاها آمل برگزار می شود
اشکواره حسيني به همت کانون آل طاها آمل برگزار مي شود
به صورت کشوری:

اشکواره حسینی به همت کانون آل طاها آمل برگزار می شود

چهارمين دوره اشکواره فرهنگي هنري حسيني از اربعين تا آخر ماه صفر در رشته هاي مختلف با موضوع امام حسين و مدافعان حرم به همت کانون فرهنگي هنري آل طاها آمل به صورت کشوري برگزار مي شود.
شناسه خبر : 30380 تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۲

«احمد فتحی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: چهارمین دوره اشکواره فرهنگی هنری حسینی از اربعین تا آخر ماه صفر در رشته های فیلم، نمایش، رسانه، عکس، شعر، سرود و داستان کوتاه به همت کانون فرهنگی هنری آل طاها آمل برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آل طاها آمل اظهار کرد: در این جشنواره به میزبانی شهرستان هزار سنگر آمل، هنرمندانی از 30 استان کشور حاضر می شوند.

 

وی با اشاره به استقبال خوب از چهارمین دوره اشکواره حسینی، بیان کرد:  در سال های اخیر با وجود کرونا بالغ بر هفت هزار اثر به دبیرخانه ارسال می شود.

 

فتحی ابراز کرد: چهارمین دوره اشکواره فرهنگی هنری حسینی با موضوع امام حسین و مدافعان حرم از 14-6 مهرماه در استان مازندران به همت کانون فرهنگی هنری آل طاها آمل و همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و ستاد فهما مازندران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرستان آمل، شورای اسلامی شهر آمل و نهاد امامت جمعه این شهرستان برگزار می شود.