آغاز ساخت خانه برای خانواده محروم به نیت شهید مدافع حرم «سعید کمالی»
آغاز ساخت خانه براي خانواده محروم به نيت شهيد مدافع حرم «سعيد کمالي»
به همت کانون شهید کولایی دارابی ساری صورت گرفت:

آغاز ساخت خانه برای خانواده محروم به نیت شهید مدافع حرم «سعید کمالی»

در استاي اجراي طرح مواسات و همزمان با سالروز تولد شهيد مدافع حرم «سعيد کمالي» ساخت يک باب منزل مسکوني به نيت آن شهيد دلاور به همت کانون شهيد کولايي دارابي ساري آغاز شد.
شناسه خبر : 30350 تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۳

«محمدحسين عليزاده كياپی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: سالروز تولد شهيد «سعيد کمالی» از شهدای مدافع حرم و فعال در مسجد حضرت ابوالفضل در ایام محرم و صفر سال جاری قرار گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید کولایی دارابی مسجد حضرت ابوالفضل ساری افزود: با همفکري جوانان و اهالي مسجد، تصميم بر آن شد که به نيت اين شهيد عزيز و براي گراميداشت سالروز ولادت این کبوتر خونین بال با ساخت خانه يکی از محرومين، یاری رسان آنها باشیم.

 

وی اظهار کرد: در قالب طرح مواسات و محرومیت زدایی با شناسايي يکي از خانواده های محروم در روستاي گله دون شهرستان ساری که یک مادربزرگ و دو یتیم هستند، فعاليت های عمرانی محروميت زدايی در اين پروژه عمرانی مسجدی به همت کانون فرهنگی هنری شهید کولایی دارابی مسجد حضرت ابوالفضل ساری و حمایت نهادهای دیگر  آغاز شد.

 

علیزاده کیاپی با اشاره به اینکه پدر بزرگوار شهيد والامقام «سعيد کمالی» بنایی ساخت این خانه برای خانواده محروم را بر عهده دارند، بیان کرد: ساخت خانه برای خانواده های محروم به همت کانون فرهنگی هنری شهید کولایی دارابی مسجد حضرت ابوالفضل ساری در محلات و شهرستان های دیگر نیز ادامه دارد.

 

علیزاده کیاپی با اشاره به اینکه پيشرفت اين پروژه تاکنون 60 درصد بود، اظهار امیدواری کرد تا پاييز سال جاری، خانه تحويل آن خانواده کم برخوردار شود.

گفتنی است، شهيد والامقام «سعيد کمالی» از شهدای مدافع حرم در سال 69 دیده به جهان گشود و در سال 95 در دفاع از حرم عمه سادات، حضرت زینب کبری جرعه نوش شربت شهادت شد.