استقبال چشمگیر از برپایی موکب سیار کتابخوانی در کانون شهدای بالالموک قائمشهر
استقبال چشمگير از برپايي موکب سيار کتابخواني در کانون شهداي بالالموک قائمشهر

استقبال چشمگیر از برپایی موکب سیار کتابخوانی در کانون شهدای بالالموک قائمشهر

برپايي موکب سيار کتابخواني يکي از فعاليت هاي اوقات فراغت کانون فرهنگي هنري شهداي بالالموک مسجد امام علي قائمشهر با استقبال چشمگير کودکان و نوجوانان به عنوان آينده سازان جامعه همراه شد.
شناسه خبر : 30294 تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۹

«عمران قبادی لموکی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی قائمشهر در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی، فعالیت های مختلفی را در دستور کار دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی قائمشهر اظهار کرد: این کانون با اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران یک برنامه مشترک با عنوان «موکب سیار کتابخوانی» را انجام داد که علی رغم شرایط کرونایی با استقبال چشمگیر روبرو شد.

وی با اشاره به اجرای این برنامه در سه بخش، افزود: این برنامه با مداحی یکی از نوجوانان، جشنواره کتابخوانی رضوی و کشیدن نقاشی از کتاب هایی درباره امام رضا و حضرت معصومه برای گروه سنی 15-7 همراه بود.

قبادی لموکی بیان کرد: 40 کودک و نوجوانان در این برنامه شرکت داشتند که به آنها، جوائزی اهدا شد.

وی ابراز کرد: برپایی موکب سیار کتابخوانی یکی از فعالیت های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی قائمشهر بود که تاثیرگذاری خوبی برای انس و آشنایی آینده سازان جامعه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین خاندان عصمت و طهارت داشت.

 

قبادی لموکی گفت: کلاس های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی قائمشهر با بازی و سرگرمی همراه بود که اختتامیه آن در دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری شهدای بالالموک مسجد امام امام علی شهرستان قائمشهر در سال 94 تاسیس شد، تصریح کرد: این کانون با 362  عضو در دهستان نوکنده کا، روستای بالالموک این شهرستان واقع است.