مسجد عامل مهمی در تربیت معنوی ورزشکار محسوب می‌شود
مسجد عامل مهمي در تربيت معنوي ورزشکار محسوب مي‌شود
گفت‌وگو با دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جوانان جهان و عضو کانون عاشقان ولایت کلاردشت؛

مسجد عامل مهمی در تربیت معنوی ورزشکار محسوب می‌شود

الغوثي، توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار(ع) را از مهم ترين عوامل موفقيت خود دانست و افزود: مسجد عامل مهمي در تربيت معنوي ورزشکار محسوب مي‌شود و اميدوارم بتوانم با اتکا به اين سرمايه‌هاي معنوي در المپيک پاريس که سال 2024 برگزار مي‌شود افتخارآفريني کنم.
شناسه خبر : 30241 تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۰۳

«مرتضی الغوثی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: مدال برنز کشتی فرنگی جوانان جهان در کشور روسیه در وزن ۹۷ کیلوگرم را کسب کردم و موجب به اهتزار درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران شدم.

 

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جوانان جهان در کشور روسیه و عضو کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد جامع کلاردشت اظهار کرد: بیش از 12 مدال در رده های نونهالان، جوانان، جام تختی و ... را تاکنون گرفتم و با کسب مدال المپیک که هدف نهایی هر ورزشکاری در المپیک 2024 پاریس است، مدال هایم خوش رنگ تر شود.

 

ملی پوش مازنی تیم کشتی فرنگی جوانان، توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار را از مهم ترین عوامل موفقیت دانست و افزود: بدون تردید مسجد می تواند در افزایش معنویت و روحیه دادن به ورزشکاران تاثیرگذار باشد.

 

الغوثی با اشاره به اینکه در اردوی تیم ملی بزرگسالان در تهران هستم اظهار امیدواری کرد که مسئولین با حمایت مالی، مشوق ورزشکاران جهت کسب مدال های بیشتر باشند چراکه اکنون خانواده ام، هزینه های خوراک و پوشاک مرا پرداخت می کنند.

 

وی در پایان از زحمات خانواده به ویژه پدر و مادر خویش و همچنین مربیان به ویژه پهلوان مجید رمضانی و هیئت کشتی شهرستان نوشهر تشکر و قدردانی کرد.