افتخارآفرینی عضو کانون عاشقان ولایت کلاردشت در مسابقات کشتی
افتخارآفريني عضو کانون عاشقان ولايت کلاردشت در مسابقات کشتي

افتخارآفرینی عضو کانون عاشقان ولایت کلاردشت در مسابقات کشتی

«مرتضي الغوثي»، عضو کانون فرهنگي هنري عاشقان ولايت مسجد جامع کلاردشت در مسابقات کشتي فرنگي جوانان جهان در روسيه، مدال برنز را کسب کرد.
شناسه خبر : 30202 تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۲

حجت الاسلام «سجاد امان» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد جامع کلاردشت علاوه بر توجه به بزرگداشت مناسبت های مذهبی به سلامت جسم و روح با انجام تمرین های ورزش، اهمیت ویژه ای قائل هستند.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد جامع کلاردشت اظهار کرد: کسب مدال برنز کشتی فرنگی جوانان جهان در کشور روسیه در وزن ۹۷ کیلوگرم توسط « مرتضی الغوثی» از جوانان افتخار آفرین کلاردشتی موجب به اهتزار درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و احساس غرور و خوشحالی مردم شریف و قهرمان پرور شهرستان کلاردشت به ویژه بچه های مسجدی شد.

 

وی بیان کرد: «مرتضی الغوثی» از جوانان عضو کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد جامع کلاردشت است که با روحیه جهادی و انقلابی خود الگویی برای جوانان این مرز و بوم به شمار می آید.

 

حجت الاسلام امان ابراز کرد: شرکت جوانانی همانند «مرتضی الغوثی»  در نماز جماعت موجب می شود تا شرکت در نماز جماعت در بین جوانان و نوجوانان که آینده سازان جامعه هستند  بیش از پیش پررنگ شود.