گام اول جشنواره سرود به همت ستاد فهما و معاونت فرهنگی سپاه کربلا استان مازندران کلید می‌خورد
گام اول جشنواره سرود به همت ستاد فهما و معاونت فرهنگي سپاه کربلا استان مازندران کليد مي‌خورد
در هفته دفاع مقدس:

گام اول جشنواره سرود به همت ستاد فهما و معاونت فرهنگی سپاه کربلا استان مازندران کلید می‌خورد

گام اول جشنواره سرود به همت ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد و معاونت فرهنگي هنري سپاه کربلا استان مازندران و نهادهاي مربوط همزمان با هفته دفاع مقدس آغاز مي شود.
شناسه خبر : 30131 تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۱

 به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: جلسه مشورتی جشنواره سرود، امروز پنج شنبه (11 شهریور) با حضور حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، «سید ابوالقاسم لطیفی»، مسئول مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج استان در دفتر ستاد فهما دیار علویان تشکیل شد.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا طی سخنانی در این جلسه صمیمانه بر بهره گیری از ظرفیت های دو نهاد تاکید کرد تا با همکاری و وحدت به نتایج مطلوب با استفاده از جذابیت های سرود نائل شد.

 

لطیفی نیز در این جلسه طی سخنانی بر اهمیت مسجد و پویا شدن بیش از پیش این پایگاه الهی تاکید کرد.

 

مسئول مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج استان مازندران گفت: با امکانات موجود و همکاری نهادهای دیگر می توان مساجد را فعال تر از گذشته با بهره گیری از ظرفیت هایی نظیر گروه های سرود نمود تا برای انقلاب اسلامی ایران و دین مبین اسلام کار شود.

 

لطیفی اظهار کرد: شعار سال، ایثار و شهادت، مکتب سلیمانی، جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم، مهدویت دفاع مقدس،  مذهبی و آئینی، استکبارستیزی و سبک زندگی ایرانی اسلامی موضوعات جشنواره سرود هستند.

 

وی بگفت: جشنواره سرود با عنوان «چکامه مقاومت» در اینستا، تلگرام و فضاهای مجازی برای آشنایی علاقه مندان اطلاع رسانی شده است.

 

لطیفی با اشاره به اینکه گام اول جشنواره در هفته دفاع مقدس و گام دوم برگزاری جشنواره در هفته بسیج است، تصریح کرد: گام سوم  جشنواره که نتایج جشنواره  به شمار می آید در ایام الله دهه فجر برگزار و نتایج آن در مراسم اختتامیه اعلام می شود.