لزوم تشریح و تبیین صحیفه سجادیه از رسانه ها
لزوم تشريح و تبيين صحيفه سجاديه از رسانه ها
استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد:

لزوم تشریح و تبیین صحیفه سجادیه از رسانه ها

امام جماعت کانون فرهنگي هنري شهيد گمنام مسجد جامع بهزادکلا نکا و استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اينکه صحيفه سجاديه حامل اسرار زيادي است بر تشريح و تبيين حقايق دعاهاي امام سجاد در رسانه ها و فضاي مجازي براي مردم تاکيد کرد.
شناسه خبر : 30129 تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۶

حجت الاسلام «صادق طالبی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران درخصوص اهمیت صحیفه سجادیه گفت: صحفه سجادیه که به زبور آل محمد شهرت دارد، جدا از اینکه کلام امام سجاد در قالب دعا است یک پیام و یک ندای درونی محسوب می شود که حامل اسرار زیادی است.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری شهید گمنام مسجد جامع بهزادکلا نکا افزود: اسرار در صحیفه سجادیه زمانی در انسان اثر می گذارد که در عمق وجود انسان برود همانند دارویی که از پزشک گرفته می شود و با خوردن آن، درد تسکین می یابد و اثرگذار است.

 

وی اظهار کرد: صحیفه سجادیه علاوه بر اینکه کلام مخلوق است دارای اسراری برای درمان بیماری روح و روان به شمار می آید و مفید است.

 

این نویسنده، مترجم، پژوهشگر و استاد حوزه و دانشگاه در خصوص رسالت فضای مجازی و رسانه ها درباره صحیفه سجادیه بیان کرد: رسالت فضای مجازی و رسانه ها این است که با نگاه به تفاسیر و کلام بزرگان بیایند و صحیفه سجادیه را به مردم بشناسانند.

 

وی ابراز کرد: نگاه ها به صحیفه سجادیه نظیر نگاهی که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به دعای هفتم این کتاب برای بیماری ویروس دارند باید بسیار عمیق باشد.

 

حجت الاسلام طالبی گفت: کارشناسان غربی با آزمایش هایی که درباره تاثیر دعای هفتم صحیفه سجادیه انجام دادند، مشاهده کردند که شخصی این دعا را می خواند بسیاری از امراض را از او دور می کند چرا که انرژی مثبتی که از آن، خارج و ساطع می شود، بیماری را از بدن او خارج می سازد.

 

وی اظهار کرد: رسانه ها، فضای مجازی و ...، حقایقی که در دعاهای امام سجاد است را برای مردم، تشریح و تبیین کنند تا مردم از آن آگاهی یابند.

 

گفتنی است، یازدهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد با بیش از 10 سال برگزاری به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و همکاری ستاد هماهنگی فهما کشور و نهادهای دیگر امشب(11 شهریور) به کار خود پایان می دهد.