سومین جلسه آموزشی ویژه رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران تشکیل شد
سومين جلسه آموزشي ويژه رابطين کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران تشکيل شد

سومین جلسه آموزشی ویژه رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران تشکیل شد

سومين جلسه آموزشي ويژه رابطين کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران شهرستان هاي چالوس، تنکابن، کلاردشت، رامسر، نوشهر و عباس آباد تشکيل شد.
شناسه خبر : 30102 تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: جلسه آموزشی ویژه رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران شهرستان های چالوس، تنکابن، کلاردشت، رامسر، نوشهر و عباس آباد امروز (10 شهریور) تشکیل شد.

 

«علیرضا مومنی خنکدار» در این جلسه آموزشی طی سخنانی گفت: شبکه رابطین برای کمک رسانی به کانون های فرهنگی هنری مساجد است که تاکنون حلقه مفقوده بوده و همچنین از این حیث که رصد و پالایش اطلاعاتی برای کانون های فهما وجود نداشت.


کارشناس مسئول واحد ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران اظهار کرد: شبکه رابطین از سالی که تشکیل شد از این لحاظ اهمیت دارد که هم کار کانون فرهنگی هنری مسجد و همچنین کار مردمی را خود رابطین به دوش می کشند و پیگیری آن را هم بر عهده دارند.

 

وی بیان کرد: رابط کانون باید نسبت به کانون های فهما زیرمجموعه خود، اطلاعات داشته باشد و مناطق جغرافیایی را پوشش دهد و در صفحه شخصی شبکه رابطین، کانون های هم گروه تشکیل شده است.

 

مومنی خنکدار اظهار امیدواری کرد که با کاهش ویروس کرونا، جلسه شبکه رابطین به صورت حضوری برگزار شود و موارد لازم تشریح گردد.

  

گفتنی است، چگونگی دریافت مجوز الکترونیکی و شرح وظایف رابطین از جمله مواردی بود که در این جلسه آموزشی رابطین مطرح و آموزش داده شد.