برپایی هیئت سیار در عزاداری حسینی به همت کانون عاشقان ولایت کلاردشت
برپايي هيئت سيار در عزاداري حسيني به همت کانون عاشقان ولايت کلاردشت

برپایی هیئت سیار در عزاداری حسینی به همت کانون عاشقان ولایت کلاردشت

هيئت سيار براي عزاداري حسيني در دهه دوم ماه محرم به همت کانون فرهنگي هنري عاشقان ولايت مسجد جامع کلاردشت برنامه هاي متنوعي را در دستور کار دارد.
شناسه خبر : 29879 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۹

حجت الاسلام «سجاد امان» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد جامع کلاردشت همانند سال های گذشته در عزای سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین برنامه های متعددی را در دستور کار دارد.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد جامع کلاردشت اظهار کرد: هیئت سیار برای عزاداری حسینی در دهه دوم ماه محرم به همت این کانون با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه های متنوعی را انجام می دهند.

 

وی بیان کرد: این هیئت سیار که بخش عمده آن را نوجوانان و جوانان تشکیل می دهند در محله های مختلف شهرستان کلاردشت حضور می یابند و با مداحی و ... برای عاشقان حضرت امام حسین و 72 تن از یاران آن حضرت به مرثیه سرایی می پردازند.

 

حجت الاسلام امان با اشاره به اینکه نهادینه شدن فرهنگ حسینی در نوجوان و جوانان به عنوان آینده سازان جامعه، کشور را از گزندهای مختلف فرهنگی و ... مصون نگه می دارد، تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد جامع کلاردشت تمام اهتمام خویش را برای رسیدن به این مهم انجام می دهد.