کانون های فهما با اهدای گوشت به نیازمندان جهاد عملی را مشق می کنند
کانون هاي فهما با اهداي گوشت به نيازمندان جهاد عملي را مشق مي کنند

کانون های فهما با اهدای گوشت به نیازمندان جهاد عملی را مشق می کنند

کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد در راستاي عمل به منويات مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) جهت ياري با نيازمندان جهاد عملي را مشق مي کنند.
شناسه خبر : 29856 تاریخ انتشار : ۳ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: 680 بسته  گوشت نذری بین کانون های فهما شهرستان های سوادکوه، سوادکوه شمالی و قائمشهر امروز (چهارشنبه 3 شهریور) از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و موسسه حضرت خدیجه قم و برنامه سمت خدا از شبکه سه در مصلی شهرستان قائمشهر توزیع شد.

این عمل در اجرای منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به دفعات مختلف از ستاد فهما دیار علویان صورت گرفت تا خانواده های نیازمند، آسیب دیده از کرونا و ... با دریافت گوشت، لبخند رضایت بر لبان آنها بنشیند و کانون های فرهنگی و هنری مساجد جهاد عملی را مشق می کنند.

«یزدان اسدی»، مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای اتو مسجد صاحب الزمان شهرستان سوادکوه در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: توزیع گوشت در معرفی فعالیت های مختلف کانون های فرهنگی و هنری مساجد در کمک مومنانه و یاری به نیازمندان، نقش به سزایی دارد.

«مرتضی آهنگری»، مدیر کانون فرهنگی و هنری ثقلین مسجد سجادیه شهرستان قائمشهر در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: توزیع گوشت نذری فعالیت خوبی برای معرفی برنامه های مختلف کانون های فهما است.

وی اظهار کرد: موسسه حضرت خدیجه که برای کمک به نیازمندان با توزیع گوشت اقدام می کند، عملی بسیار شایسته و خداپسندانه را انجام می دهد.

آهنگری بیان کرد: توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان و ... از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد بسیار قابل تقدیر است که حتی برخی از نهادهای دیگر چنین کاری را انجام نمی دهند و یک یاری خوب به خانواده های کم برخوردار به شمار می آید.

«مرتضی زارع»، مدیر کانون فرهنگی و هنری جوادالائمه مسجد امام جعفر صادق شعرستان سوادکوه شمالی در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: محرومیت در منطقه ما بسیار است و این کمک ها نظیر توزیع گوشت نذری در بین محرومین از سوی ستاد کانون های فهما بسیار اثرات مثبت و تاثیرگذاری دارد.

وی اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در ابعاد مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و ... به ویژه در این شرایط کرونایی در یاری به خانواده های کم برخوردار بسیار نقش آفرین است.

«مهدی دارابی»، مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید سید عباس موسوی از مسجد 72 تن شهرستان قائمشهر در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: بازخورد مثبت توزیع گوشت نذری از کانون های فرهنگی و هنری مساجد بین خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا بسیار بالا است.

وی افزود: آحاد مردم با فعالیت های مختلف کانون های فرهنگی و هنری مساجد نظیر فعالیت های عام المنفعه با پخش گوشت قربانی آشنا می شوند.

«یاسر خنکدار»، مدیر کانون فرهنگی و هنری حضرت علی اکبر مسجد امام جعفر صادق شهرستان قائمشهر در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: این کانون تاکنون 20 مرحله، کمک مومنانه داشت.

وی اظهار کرد: توزیع گوشت نذری بین محرومین اقشار مختلف مردم را با فعالیت های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و موسسه حضرت خدیجه آشنا می کند.