سوق دادن فعالیت‌های فرهنگی به مسجد تاثیر بسزایی در جامعه دارد
سوق دادن فعاليت‌هاي فرهنگي به مسجد تاثير بسزايي در جامعه دارد
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی شهرستان قائمشهر:

سوق دادن فعالیت‌های فرهنگی به مسجد تاثیر بسزایی در جامعه دارد

مدانلو گفت: سمت و سو دادن فعاليت هاي فرهنگي و هنري به سمت مسجد و کانون هاي فهما نتايج مثبت و تاثيرگذاري در جامعه دارد.
شناسه خبر : 29855 تاریخ انتشار : ۳ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۲۴

«عیسی مدانلو»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی شهرستان قائمشهر، امروز (چهارشنبه 3 شهریور) در توزیع گوشت نذری بین کانون های فهما شهرستان های سوادکوه، سوادکوه شمالی و قائمشهر از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و موسسه حضرت خدیجه قم و برنامه سمت خدا از شبکه سه در مصلی شهرستان قائمشهر در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: سمت و سو دادن فعالیت های فرهنگی و هنری به سمت مسجد و کانون های فهما بسیار نیکو است.

وی افزود: مسجد محوری و مسجد را می توان در برنامه های فرهنگی و هنری قرار داد و از ظرفیت های مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد جهت رسیدن به این مهم استفاده نمود چراکه نتایج مثبت و تاثیرگذاری در جامعه دارد.

مدانلو اظهار کرد: توزیع گوشت قربانی که در ماه های مختلف از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد، موسسه حضرت خدیجه و برنامه سمت خدا صورت می گیرد در راستای عمل به طرح مواسات منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) جهت یاری نیازمندان و مسجدمحوری است.

وی بیان کرد: با توزیع گوشت قربانی می توان به فعالیت های مختلف کانون های فرهنگی و هنری مساجد علاوه بر اجرای برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی به برنامه های عام المنفعه و یاری به نیازمندان به خوبی آشنا شد.