نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری: توزیع گوشت قربانی از ستاد فهما پسندیده است
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري: توزيع گوشت قرباني از ستاد فهما پسنديده است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری: توزیع گوشت قربانی از ستاد فهما پسندیده است

آيت الله معلمي، توزيع گوشت قرباني از سوي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد را بسيار حسنه و پسنديده دانست.
شناسه خبر : 29853 تاریخ انتشار : ۳ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: آیت الله «علی معلمی»، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر، امروز (چهارشنبه 3 شهریور) در توزیع گوشت نذری بین کانون های فهما شهرستان های سوادکوه، سوادکوه شمالی و قائمشهر از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران و موسسه حضرت خدیجه قم و برنامه سمت خدا از شبکه سه در مصلی شهرستان قائمشهر حضور یافت.

وی طی سخنانی گفت: آموزه های دین و معنویات از سرمایه های بزرگ محسوب می شوند که همواره به ویژه در شرایط کرونایی که برخی از کاسبان و خانواده ها آسیب  دیدند و اقدام به یاری بی بضاعت ها شده که تمامی آنها بیانگر رسوخ این آموزه های دینی است.

آیت الله معلمی اظهار کرد: یاری خانواده های کم برخوردار در این شرایط کرونایی بر اساس عمل به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) صورت می گیرد که هم این سرعت در عمل به منویات معظم له در مردم زمینه دارد و هم اشاره به مقام امامت و ولایت می کند.

وی، توزیع گوشت قربانی از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد را بسیار حسنه و پسندیده دانست و اظهار امیدواری کرد که خدا به همه نیکوکاران و خیرین، پاداش خیر عطا فرماید.