رابطین فهما با روحیه جهادی در عرصه فعالیتی‌های کانون‌های مساجد حضور یابند
رابطين فهما با روحيه جهادي در عرصه فعاليتي‌هاي کانون‌هاي مساجد حضور يابند
سرپرست ستاد فهما مازندران:

رابطین فهما با روحیه جهادی در عرصه فعالیتی‌های کانون‌های مساجد حضور یابند

حجت الاسلام نعمتي قرا در نخستين جلسه وبيناري رابطين فهما استان مازندران گفت: رابطين فهما با روحيه جهادي وارد عرصه فعاليت‌‌هاي مسجدي کانون‌ها شوند.
شناسه خبر : 29546 تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا» امروز(20 مرداد) در نخستین جلسه وبینار شبکه رابطین فهما مازندران در سال 1400، گفت: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) درباره فضای مجازی تاکید بسیاری دارند.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: در سامانه بچه های مسجد، فعالیت کانون های فهما به ثبت می رسد که این امر بیانگر عمل به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در خصوص اهمیت فضای مجازی است.

 

وی بیان کرد: تعداد رابطین فهما در استان مازندران، 57 نفر است که وظایف مهم و تاثیرگذاری بر عهده دارند.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا ابراز کرد: شبکه رابطین، اهمیت بسیاری دارد و هر رابط به عنوان نماینده در شهرستان خویش است که باید جهادی وار در عرصه فهما ورود یابند و کانون های فرهنگی هنری مساجد را از رکود و سکون، خارج سازند.

 

وی گفت: علاقه مند به برگزاری جلسات به صورت حضوری برای رابطین بودیم و هستیم اما به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، نخستین جلسه به صورت وبیناری اجرا شد که با کاهش کووید 19، جلسات برای رابطین به صورت حضوری در شهرستان های مختلف برگزار خواهد شد.

 

«علیرضا مومنی خنکدار»، در این جلسه طی سخنانی گفت: نخستین جلسه شبکه رابطین فهما مازندران، امروز در  ساعت های 12-10 و 20-18برگزار می شود.

 

کارشناس مسئول ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، وظایف رابطین نظیر عضویت در گروه گپ، ارتباط مستمر با کانون های تحت پوشش و همجوار در جهت اجرای فهما و توجیه مدیران کانون های فهما را تشریح کرد.

 

گفتنی است، پرسش و پاسخ پایان بخش نخستین جلسه شبکه رابطین فهما مازندران در سال 1400بود.