عطرآگین شدن کوچه‌ها با نصب تابلوهایی به نام شهیدان
عطرآگين شدن کوچه‌ها با نصب تابلوهايي به نام شهيدان
با پیگیری های کانون شهید آریج آمل صورت گرفت:

عطرآگین شدن کوچه‌ها با نصب تابلوهایی به نام شهیدان

عطر رشادت و فداکاري مردان خدايي با نصب تابلو کوچه ها به نام شهيد با پيگيري هاي کانون فرهنگي و هنري شهيد مهدي آريج مسجد بقيت الله آمل به مشام مي رسد.
شناسه خبر : 29374 تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در زمینه های مختلف اجتماعی، هنری، قرآنی ، فرهنگی، هنری، قرآنی و حتی در ایام شیوع ویروس کرونا جهت جلوگیری از شیوع آن و یاری رساندن به خانواده های آسیب دیده از این ویروس منحوس بسیار گسترده است.

 

بر اساس این گزارش: انجام فعالیت های ارزشی نظیر تکریم از خانواده معظم و معزز شهدا در مناسبت های مختلف نظیر اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم یکی از این موارد به شمار می آید.

 

این گزارش می افزاید: با پیگیری های کانون فرهنگی و هنری شهید مهدی آریج مسجد بقیت الله شهرستان آمل در راستای بزرگداشت یاد شهدا، تابلو کوچه های قسمتی از این شهرستان به نام شهید مهدی آریج مزین شد و عطر رشادت و فداکاری مردان خدایی با نصب این تابلوها در شهر هزار سنگر آمل به مشام می رسد. 

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهید مهدی آریج مسجد بقیت الله شهرستان آمل به تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و نوجوان به عنوان آینده سازان جامعه اهتمام ویژه دارد.