تقدیر از خیر مسجدی تا اطعام نیازمندان در کانون شهدای چمستان
تقدير از خير مسجدي تا اطعام نيازمندان در کانون شهداي چمستان

تقدیر از خیر مسجدی تا اطعام نیازمندان در کانون شهدای چمستان

تقدير از خير مسجدي «نادعلي اسدي»، عضو کانون فرهنگي هنري شهداي مسجد جامع چمستان تا اطعام خانواده هاي کم برخوردار از جمله فعاليت هاي اين کانون به شمار مي آيند.
شناسه خبر : 29337 تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۸

«قدرت الله شیخ اعظمی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری  شهدای مسجد جامع چمستان در مناسبت های مختلف، برنامه های متنوعی را در دستور کار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد جامع چمستان اظهار کرد: «نادعلی اسدی»، عضو کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد جامع چمستان، 200 متر زمین را به مسجد اهدا کرد.

 

وی بیان کرد: این خیر مسجدی از فعالین و نمازگزارانی است که همواره در صفوف نماز جماعت کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد جامع چمستان، حضور دارد.

 

شیخ اعظمی ابراز کرد: مسجد خانه خدا بر زمین است و پایگاه خوبی برای برگزاری برنامه های ارزشی که در این راستا تکریم و تقدیر از خیرین مسجدی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا این سنت حسنه هر چه بیشتر در جامعه اشاعه یابد.

 

وی به فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد جامع چمستان اشاره کرد و گفت: یاری رساندن به خانواده های کم برخوردار در مناسبت های مختلف به همت این کانون، صورت می گیرد.

شیخ اعظمی اظهار کرد: قربانی گوسفند و پخش گوشت آنها بین نیازمندانی که از قبل توسط کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد جامع چمستان مورد شناسایی قرار گرفتند از اقدامات این کانون است که بسیار مورد تاکید است.

وی افزود: تهیه و توزیع  سبدهای کالای غذایی بین نیازمندان از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد جامع چمستان است که تاکنون به دفعات متعدد صورت گرفت.

 

شیخ اعظمی بیان کرد: یاری رساندن و پربار کردن سفره خانواده های کم برخوردار یکی از تاکیدات بزرگان دین است که خود آن بزرگواران در این مهم نیز شرکت می کردند و کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد جامع چمستان به تاسی از آنها به این مهم می پردازد.