ساخت خانه تا رزمایش کمک مومنانه در دهه ولایت و امامت به همت کانون منتظران مهدی سیمرغ
ساخت خانه تا رزمايش کمک مومنانه در دهه ولايت و امامت به همت کانون منتظران مهدي سيمرغ

ساخت خانه تا رزمایش کمک مومنانه در دهه ولایت و امامت به همت کانون منتظران مهدی سیمرغ

ساخت خانه براي خانواده کم برخوردار تا رزمايش کمک مومنانه با توزيع غذاي گرم به نيازمندان از جمله فعاليت هاي کانون فرهنگي هنري منتظران مهدي مسجد صاحب الزمان سيمرغ در دهه ولايت و امامت به شمار مي آيند.
شناسه خبر : 29218 تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۱

«مجید اسدی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: سفت چینی منزل یکی از خانواده های کم برخوردار در دهه ولایت به همت کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی شهرستان سیمرغ و خیرین از فعالیت های این کانون در دهه ولایت و امامت محسوب می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی مسجد صاحب الزمان سیمرغ افزود: رزمايش کمک مومنانه به تعداد 350 پرس غذا گرم با هدف کمک به اقشار نيازمند به مناست دهه ولايت با همکاری این کانون و خیرین از برنامه های دیگر این کانون در این دهه است.

 

وی اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی مسجد صاحب الزمان سیمرغ علاوه بر اجرای برنامه در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی به فعالیت های عام المنفعه نظیر یاری رساندن به نیازمندان، اهتمام ویژه دارد.

 

اسدی بیان کرد: کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی مسجد صاحب الزمان شهرستان سیمرغ در روستای زیارکلا از بخش تالارپی این شهرستان واقع است.