اهدای عروسک نمازی به کودکان جهت نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب
اهداي عروسک نمازي به کودکان جهت نهادينه کردن فرهنگ عفاف و حجاب
به همت کانون شهدا مصلی فرح آباد صورت گرفت:

اهدای عروسک نمازی به کودکان جهت نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب

عروسک نمازي به کودکان جهت نهادينه کردن فرهنگ عفاف و حجاب و تشويق آنها به همت کانون فرهنگي هنري شهدا مصلي فرح آباد اهدا شد که مورد استقبال آينده سازان جامعه قرار گرفت.
شناسه خبر : 28955 تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد یکی از کانون های فهما فعال است که در مناسبت های مختلف به برگزاری برنامه های متنوع، اقدام می کند.

 

بر اساس این گزارش: عروسک نمازی به کودکان جهت نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب و تشویق آنها به همت کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد اهدا شد که مورد استقبال آینده سازان جامعه  قرار گرفت و بدون تردید کودکان را از هجمه های مختلف، مصون نگه می دارد.

این گزارش می افزاید: نوشتن دلنوشته با عنوان «چراحجاب؟»، نصب بنر، برگزاری مسابقات نقاشی و کاردستی و کتابخوانی با عنوان معرفی کتاب «چرا حجاب؟ چرا چادر مشکی ؟» از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد در هفته گرامیداشت عفاف و حجاب به شمار می آیند.

در ادامه این گزارش آمده است: اجرای دکلمه و شعرخوانی، اهدای هدیه به دختران محجبه در نماز جمعه و دوخت چادر صلواتی به نیت حضرت فاطمه زهرا و حضرت زینب از برنامه های دیگر کانون فرهنگی هنری شهدا مصلی فرح آباد است که به مناسبت هفته عفاف و حجاب، صورت گرفت.