برگزاری نشست روشنگری تا تجلیل از مادران با چهار فرزند به همت کانون هدایت فریدونکنار
برگزاري نشست روشنگري تا تجليل از مادران با چهار فرزند به همت کانون هدايت فريدونکنار

برگزاری نشست روشنگری تا تجلیل از مادران با چهار فرزند به همت کانون هدایت فریدونکنار

نشست روشنگري تحکيم بنيان خانواده و افزايش جمعيت و تجليل از مادران زير 40 سال با چهار فرزند به همت کانون فرهنگي و هنري هدايت فريدونکنار از برنامه هاي هفته عفاف و حجاب اين کانون محسوب مي شوند.
شناسه خبر : 28923 تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۷

«فرنگیس نوروزی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی و هنری هدایت فریدونکنار در مناسبت های مختلف برنامه های متنوعی را در دستور کار دارد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری هدایت فریدونکنار اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه عکس عفاف و حجاب، کتاب و کتابخوانی‌، محصولات خانگی‌‌ و‌ مسابقه عروسک باحجاب من‌ از برنامه های این کانون به مناسبت هفته عفاف و حجاب بودند.

وی بیان کرد: تجلیل از مادران محجبه که دختر محجبه‌ و ‌موفق دارند از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی و هنری هدایت فریدونکنار به مناسبت هفته عفاف و حجاب به شمار می آید.

نوروزی ابراز کرد: تجلیل از مادران زیر 40 سال که‌‌ چهار ‌فرزند ‌دارند به همت ‌کانون فرهنگی هنری هدایت فریدونکنار یکی از برنامه های این کانون بود تا مشوقی جهت افزایش فرزند و رشد جمعیت جامعه باشد.

وی، نشست روشنگري سبک زندگی تحکیم ‌بنیان‌خانواده ‌و افزایش جمعیت ‌را یکی دیگر از برنامه های کانون فرهنگی و هنری هدایت فریدونکنار به مناسبت هفته عفاف و حجاب اعلام کرد.