بزرگداشت سالروز پیوند آسمانی حضرت امیر(ع) و دخت پیامبر(ص) در کانون‌های فهما مازندران
بزرگداشت سالروز پيوند آسماني حضرت امير(ع) و دخت پيامبر(ص) در کانون‌هاي فهما مازندران

بزرگداشت سالروز پیوند آسمانی حضرت امیر(ع) و دخت پیامبر(ص) در کانون‌های فهما مازندران

آيين پيوند آسماني دو اختر تابناک خاندان پيامبر، حضرت علي و حضرت فاطمه در کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد مازندران در راستاي ترويج سبک زندگي علوي و فاطمي با شکوه خاص برگزار مي شود.
شناسه خبر : 28825 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران در مناسبت های ملی و مذهبی، برنامه های مختلف را در دستور کار دارند.

 

بر اساس این گزارش: اول ذی الحجه مصادف با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی و حضرت فاطمه در تقویم کشور جمهوری اسلامی ایران به روز ازدواج نامگذاری شده است که به همین مناسبت جهت ترویج این پیوند مبارک که ثمره آن، درخت گوهربار امامت است برنامه های مختلفی برگزار می شود.

 

این گزارش می افزاید:  آیین پیوند آسمانی دو اختر تابناک خاندان پیامبر، حضرت علی و حضرت فاطمه در کانون های فرهنگی  و هنری مساجد مازندران در راستای ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی با شکوه خاص اجرا می شود تا آحاد مردم به ویژه جوانان از ابعاد مختلف زندگی ساده، بی آلایش و موفق این بزرگواران الگوبرداری کنند.

 

گفتنی است، سخنرانی کارشناسان با تبیین این ازدواج آسمانی مبارک و سرمشق گرفتن جهت دوام و استحکام خانواده به همراه مولودی خوانی با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران برای سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه به شمار می آیند.