طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» زمینه‌ساز پرورش استعدادهای فرهنگی است
طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» زمينه‌ساز پرورش استعدادهاي فرهنگي است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران؛

طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» زمینه‌ساز پرورش استعدادهای فرهنگی است

زارع با اشاره به اجراي طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» در سطح کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد، اين طرح را گامي در راستاي پرورش استعداد هاي فرهنگي و هنري دانست.
شناسه خبر : 28648 تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۶:۳۳

«عباس زارع» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» که در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود، اظهار کرد: این طرح گامی در راستای تحقق کشف و پرورش استعدادهاي فرهنگي و هنري جوانان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان جامعه به شمار می آید. 


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران افزود: طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» در سال جاری با رويکرد شبکه سازي و جريان سازي، استفاده از ظرفيت هاي مردمي و فعالان اجتماعي محله، غني‌سازي اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با محوريت امام جماعت، با همکاري مراکز آموزشي و تربيتي محلات برگزار شده و اقدامی ستودنی است هرچند که به دلیل شیوع کرونا عموم برنامه های این طرح به صورت مجازی برگزار می شود.

زارع گفت: طرح ملي «مدرسه، مسجد، تابستان» و با همکاري معاونت پرورشي وزارت آموزش و پرورش در سطح کانون هاي فرهنگی هنری مساجد کشور در حال اجرا است و سه کانون فرهنگی هنری مساجد ثامن الائمه، امام زمان و شهیدگمنام از شهرستان نکا و اسوه از شهرستان بابل در اجرای طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» مشارکت دارند.

دبیر شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران تصریح کرد: طرح اوقات فراغت بچه هاي مسجد که از دهم تير ماه سال‌ جاری آغاز شد تا 31 شهريور ماه ادامه دارد.