برپایی ایستگاه دلنوشته تا نقاشی به همت کانون عاشقان ولایت کلاردشت
برپايي ايستگاه دلنوشته تا نقاشي به همت کانون عاشقان ولايت کلاردشت

برپایی ایستگاه دلنوشته تا نقاشی به همت کانون عاشقان ولایت کلاردشت

ايستگاه هاي دلنوشته تا نقاشي به همت کانون فرهنگي هنري عاشقان ولايت مسجد جامع کلاردشت جهت آشنايي با سيره بزرگان دين به مناسبت دهه کرامت برپا شد.
شناسه خبر : 28424 تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۸

حجت الاسلام«سجاد امان» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: ایستگاه دلنوشته به امام رئوف، حضرت امام رضا به همت کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد جامع کلاردشت با استقبال خوب شیفتگان آن امام همام به مناسبت دهه کرامت برپا شد.

امام جماعت مسجد جامع کلاردشت افزود: ایستگاه نقاشی نیز با موضوع دهه کرامت به همت کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد جامع کلاردشت بر پا شد تا کودکان و نوجونان با زبان هنر بتوانند با دهه کرامت، انس و الفت بگیرند.

حجت الاسلام امان اظهار کرد: برپایی ایستگاه گریم توسط دو دانش آموز نقاش و با همکاری کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد جامع کلاردشت از فعالیت های دیگر این کانون به مناسبت دهه کرامت به شمار می آید.

وی، دائر کردن ایستگاه واکس کفش صلواتی را از برنامه های دیگر کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد جامع کلاردشت به مناسبت دهه کرامت اعلام کرد.

 

حجت الاسلام امان بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در تبیین مناسبت هایی نظیر دهه کرامت، نقش مهمی بر عهده دارند تا آحاد مردم به ویژه کودکان و نوجوانان با سیره بزرگان دین، آشنا شوند و آنها را سرمشق و الگوی خویش سازند.