لزوم بکارگیری اندیشه های رهبری برای دوری از سطحی نگری
لزوم بکارگيري انديشه هاي رهبري براي دوري از سطحي نگري
معاون فرهنگی هنری ستاد فهما کشور:

لزوم بکارگیری اندیشه های رهبری برای دوری از سطحی نگری

سعادتي، شناخت صحنه و ميدان و شناخت و بکارگيري انديشه هاي مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) را براي دوري از سطحي نگري لازم دانست.
شناسه خبر : 28400 تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: سعید سعادتی، معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، امروز (3 تیر) در نشست هم‌اندیشی مدیران منتخب کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به میزبانی استان مازندران و مبتنی بر رواق‌های 12 گانه در اردوگاه شهدای خرماکلا با موضوع تشکیلات، گفت: ما خودمان، نیروی میدان بودیم و الان نیروهای ستادی و از جنس خودتان هستیم.

 

سعادتی با اشاره به اینکه نیروی میدان خیلی محاسن و چندین خطر نیز دارد، اظهار کرد: منویات مقام معظم رهبری(مد ظه العالی) را در کتابی با عنوان «تشکیلات انقلابی» آوردیم که به آسیب شناسی تشکل ها براساس منویات معظم له بپردازیم.

 

وی بیان کرد: سه تاکید را مقام معظم رهبری(مد ظه العالی) به خاطر اینکه دچار سطحی نگری نشویم به آن اشاره دارند.

 

سعادتی ابراز کرد: اگر نگاه به یک محله و موضعی باشد، نگاه خاص است و با نگاه خاص درگیر هستیم که موجب می شود اگر حواس نیز نباشد، نگاه سطحی نگری بماند.

 

وی گفت: شناخت صحنه و میدان و شناخت و بکارگیری اندیشه های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) برای دوری از سطحی نگری و ... لازم است.

 

سعادتی اظهار کرد: تا کرونا نبود ما از نعمت های بسیاری از موهبت ها نظیر دم و بازدم، غافل بودیم و نعمتی نظیر پدر و مادر و دوستان و ... مستمر است.

 

وی با اشاره به اینکه نعمت اصلی مد نظر قرآن و روایات، نعمت ولایت است که باید قدر و ارزش آن را بدانیم، بیان کرد: نعمت ولایت و امنیت بسیار حائز اهمیت است.

 

سعادتی ابراز کرد: فکر نخستین مسئله ای است که نیرو را می سازد و جریان رونده به شمار می آید.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به پیشرو و پیش برنده بودن تاکید دارند، گفت: علاوه بر جلوداری باید میان دار هم باشیم.

 

سعادتی اظهار کرد: شناخت صحنه با موقعیت شناسی و هدف گذاری امکان پذیر است که ما برنامه ریزی کردیم که 1414 یعنی 15 ساله می رسیم.

 

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به خودسازی و جامعه پردازی تاکید دارند که خودسازی فقط با ساخت خود نمی شود بلکه باید به محله، مسجد و منطقه نیز توجه شود.

 

سعادتی ابراز کرد: در جامعه شناسی یک بحث نصاب مطرح می شود به این معنا که باید نصاب را درست کنیم و هدف گذاری نماییم تا به یک نصاب برسیم که در این صورت، جامعه خود را می سازد.

 

وی گفت: اگر رسالت جذب کودک و نوجوان است اگر یک متخصص کودک و نوجوان نباشد نمی توان به این رسالت، دست یافت.