برگزاری جشن رای اولی ها تا مسابقه نقاشی در کانون هدایت فریدونکنار
برگزاري جشن راي اولي ها تا مسابقه نقاشي در کانون هدايت فريدونکنار
در دهه کرامت صورت گرفت:

برگزاری جشن رای اولی ها تا مسابقه نقاشی در کانون هدایت فریدونکنار

جشن راي اولي ها و نقاشي براي گروه سني 13-5 در کانون فرهنگي هنري مسجد وليعصر فريدونکنار در دهه کرامت برگزار شد که با اهداي جوائز همراه بود.
شناسه خبر : 28176 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۳۱

«فرنگیس نوروزی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری هدایت مسجد ولیعصر فریدونکنار برای دهه کرامت و انتخابات، برنامه های متعددی را در دستور کار قرار داد. 

مدیر کانون فرهنگی هنری هدایت مسجد ولیعصر فریدونکنار اظهار کرد: برگزاری جشن رای اولی ها جهت روشنگری و شرکت آنها در انتخابات یکی از  برنامه های این کانون بود که به مناسبت دهه کرامت، صورت گرفت.

وی بیان کرد: برگزاری نقاشی برای گروه سنی 13-5 با موضوع دهه کرامت و انتخابات یکی از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری هدایت مسجد ولیعصر فریدونکنار برای آشنایی با این دهه و همچنین انتخابات پیش رو به شمار می آید که با اهدای جوائز همراه بود. 

نوروزی ابراز کرد: جشن دهه کرامت و روز دختر و اهدای جوائز همچنین نشست روشنگری و بصیرت افزایی با سخنرانی از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری هدایت مسجد ولیعصر شهرستان فریدونکنار محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری هدایت مسجد ولیعصر شهرستان فریدونکنار از سال 92 تاسیس شد، ابراز کرد: این کانون با 113 عضو در روستای شیرمحله این شهرستان، واقع است.