لزوم افزایش معرفت نسبت به حضرت معصومه
لزوم افزايش معرفت نسبت به حضرت معصومه

لزوم افزایش معرفت نسبت به حضرت معصومه

حجت الاسلام روحاني نيا بر لزوم افزايش معرفت نسبت به حضرت معصومه با توجه به عمر کوتاه اما با خير و برکت بسيار تاکيد کرد.
شناسه خبر : 27995 تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: حجت الاسلام «زین العابدین روحانی نیا»، امروز (23 خرداد) در جلسه استانی شورای شئونات فرهنگی مناسبت های مذهبی با محوریت دهه کرامت گفت: اهمیت والای حضرت فاطمه زهرا را رسول اکرم، پدر آن حضرت با جمله «فداها ابوها» و همچنین حضرت معصومه را حضرت امام موسی، پدر آن بانوی مکرمه با جمله «فداها ابوها» به خوبی، تبیین می شود.

 

دبیر ستاد شورای شئونات فرهنگی مناسبت های مذهبی استان مازندران اظهار کرد: عمر حضرت معصومه کوتاه اما با خیر و برکت بسیار همراه بود که لزوم افزایش معرفت به کریمه اهل بیت یک ضرورت به شمار می آید.

 

وی بیان کرد: در ایام شهادت ام صادق، سالروز رحلت ملکوتی امام راحل و گرامیداشت قیام 15 خرداد علی رغم شرایط کرونایی، مراسم این مناسبت ها به خوبی برگزار شد.

 

حجت الاسلام روحانی نیا ابراز کرد: جهت حضور حداکثری در انتخابات نیاز به تنویر افکار و امیدبخشی به مردم است چرا که دشمن با تمام توان، پای کار آمده تا شرکت در انتخابات پیش رو کم شود.

 

وی با اشاره به پیش بینی برنامه های خوب با توجه به تقارن دهه کرامت و انتخابات در تمام نقاط استان مازندران، گفت: جشن تکلیف سیاسی برای رای اولی ها یک نمونه از این برنامه ها است.

 

حجت الاسلام روحانی نیا اظهار کرد: شعار دهه کرامت سال جاری که «خدمت کریمانه، گره گشایی به رسم اهل بیت»، همان مواسات و کار کریمانه است.

 

وی بیان کرد: اجرای سلام بر امام با ولادت حضرت معصومه و امام رضا با برپایی صلوات خاصه، زیارت امین الله و زیارت جامعه کبیره، مورد اهتمام قرار گیرد.