اجرای طرح سه شنبه های تکریم از رویکردهای کانون زینبیه نکا
اجراي طرح سه شنبه هاي تکريم از رويکردهاي کانون زينبيه نکا
مدیر کانون زینبیه نکا خبر داد:

اجرای طرح سه شنبه های تکریم از رویکردهای کانون زینبیه نکا

باقري گفت: اجراي طرح ملي سه شنبه هاي تکريم از رويکردهاي مهم و ويژه کانون فرهنگي هنري زينبيه نکا است که تاثيرات شگرفي در جامعه دارد.
شناسه خبر : 27623 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۲۸

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم، اهتمام بسیار دارند و از رویکردهای مهم و ویژه این کانون است که تاثیرات شگرف و ماندگاری در جامعه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا با اشاره به اینکه طرح ملی سه شنبه های تکریم که هر هفته در این کانون اجرا می شود، اظهار کرد: «غلامعلی مهری»، رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس و فعال فرهنگی اجتماعی به مناسبت آزادسازی خرمشهر در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم، مورد تجلیل قرار گرفت.

 

وی بیان کرد: همسر «غلامعلی مهری» نیز از بانوانی بود که در دوران دفاع مقدس به عنوان رزمنده، شرکت کرد و همچنین مشوق دیگران جهت حضور فعال در جبهه های حق علیه باطل بود.

 

باقری، تجلیل از رزمندگان، جانبازان، خانواده معظم و معزز شهدا را یک وظیفه دانست و ابراز کرد: پاسداری از ارزش هایی نظیر فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به جوانان و نوجوانان که آینده سازان جامعه هستند را باید فعالین مسجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد در دستور کار قرار دهند.