اهتمام گروه سرود شهید سعدالله چمانی کانون معراج ارطه در عمل به منویات رهبری
اهتمام گروه سرود شهيد سعدالله چماني کانون معراج ارطه در عمل به منويات رهبري

اهتمام گروه سرود شهید سعدالله چمانی کانون معراج ارطه در عمل به منویات رهبری

گروه سرود شهيد سعدالله چماني کانون فرهنگي هنري معراج مسجد رسول اکرم ارطه با ترکيبي از بچه هاي مسجدي و اجراهاي متعدد، اهتمام به عمل منويات رهبري درباره ارائه ارزش ها در قالب هنر دارد.
شناسه خبر : 27433 تاریخ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۱

«زین الله چمانی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: گروه سرود شهید سعدالله چمانی در مناسبت های ملی و مذهبی به اجرای برنامه در مکان های مختلف می پردازد.

مدیر کانون فرهنگی هنری معراج مسجد رسول اکرم ارطه اظهار کرد: اجرا گروه سرود شهید سعدالله چمانی در مراسم فعالان قرآنی در سالن اجتماعات شهرداری قائمشهر و در مصلی نماز جمعه قائمشهر در مراسم احسان و همدلی تنها نمونه هایی از فعالیت های این گروه سرود است.

وی بیان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) درباره ارائه ارزش ها در قالب هنر، گروه سرود شهید سعدالله چمانی تلاش در سوق دادن کودکان و نوجوانان به سمت مسجد و مصون ماندن از آسیب های اجتماعی دارد.

 

چمانی ابراز کرد: مفاهیم دینی و سیره ائمه معصومین و عمل به آنها را می توان با زبان هنر نظیر سرود به آینده سازان جامعه، آموزش داد که گروه سرود شهید سعدالله چمانی برای تحقق این مهم، اهتمام فراوان دارد.