روابط عمومی آیینه تمام‌نمایی از فعالیت‌های هر مجموعه است
روابط عمومي آيينه تمام‌نمايي از فعاليت‌هاي هر مجموعه است
سرپرست ستاد فهما مازندران:

روابط عمومی آیینه تمام‌نمایی از فعالیت‌های هر مجموعه است

حجت الاسلام نعمتي قرا ضمن قدرداني از ستاد فهما کشور جهت قراردادن چارت جداگانه براي روابط عمومي با عنوان کارشناس ارتباطات و رسانه، گفت: روابط عمومي آيينه تمام نماي يک مجموعه است.
شناسه خبر : 27381 تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۳

حجت اللاسلام «رجب نعمتی قرا» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران درخصوص 27 اردیبهشت، روز روابط عمومی گفت: روابط عمومی، آیینه تمام نمای یک مجموعه و کارشناس روابط عمومی قوی، باتجربه و متخصص در آن، ضرورت دارد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران اظهار کرد: به منصه نمایش گذاشتن فعالیت های هر دستگاه و اداره از وظایف مهم یک کارشناس روابط عمومی است و باید کار رصد فعالیت های کلی را انجام دهد.

 

وی بیان کرد: تمام دستگاه ها و ادارات به ویژه دستگاه ها و ادارات فرهنگی، خروجی فعالیت آنها در کمیت نمی گنجد بلکه در طول زمان، مشخص می شود بنابراین روابط عمومی، وظیفه آشنایی دستگاه ها و مردم را با آن نهاد بر عهده دارد.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا ابراز کرد: روابط عمومی باید با رسانه ها به ویژه رسانه های مجازی و مکتوب همچنین دیداری و شنیداری، تعامل خوب و متقابل داشته باشد.

 

وی درخصوص قراردادن چارت کارشناس رسانه و اطلاع رسانی  در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: از ستاد فهما کشور که چارت جداگانه ای را برای روابط عمومی، قرار دادند بسیار سپاسگزاری می کنم چراکه این چارت بیانگر وظیفه مهم روابط عمومی است.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا اظهار کرد: افزایش احساس نیاز به روابط عمومی، جایگاه ویژه دادن به روابط عمومی و انتخاب اشخاص متخصص و کاربلد در روابط عمومی طی سال های اخیر بیشتر از گذشته، شده است.

 

وی در خصوص انتظارات خویش به عنوان مدیر یک دستگاه از روابط عمومی، بیان کرد: ارائه چهره و عملکرد واقعی سازمان یا اداره، ارتباط مردمی با دستگاه و مردم از طریق برپایی همایش ها و افکارسنجی، پاسخگو بودن به سوالات مراجعین، ارائه گزارش تحلیلی و رصد افکارعمومی درباره دستگاه مطبوعه و میزان رضایت و پیداکردن علل نارضایتی ها از جمله وظایف مهم یک روابط عمومی به عنوان چشم بینا و گوش شنوای یک دستگاه به شمار می آیند.