استقبال از سه شنبه های مهدوی در کانون امام سجاد قائمشهر
استقبال از سه شنبه هاي مهدوي در کانون امام سجاد قائمشهر

استقبال از سه شنبه های مهدوی در کانون امام سجاد قائمشهر

سه شنبه هاي مهدوي با اهداي بسته هاي فرهنگي به همت کانون فرهنگي هنري امام سجاد مسجد امامزاده سيدعابدين قائمشهر با استقبال خوب نوجوانان و جوانان، روبرو شد.
شناسه خبر : 27125 تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۵

«محمد رستمی طارسی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: سه شنبه های مهدوی به همت کانون فرهنگی هنری امام سجاد مسجد امامزاده سیدعابدین قائمشهر با اهدای بیش از 200 بسته فرهنگی و متنی برای امام زمان، صورت می گیرد که با استقبال خوب سنین مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان و مهدی یاوران، روبرو شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد مسجد امامزاده سیدعابدین قائمشهر اظهار کرد: تلاوت و تفسیر قرآن به همراه پاسخ به شبهات توسط مهدی بابایی یکی دیگر از برنامه های این کانون است که علاقه مندان بسیاری دارد.

 

وی بیان کرد: فعالیت های متنوع فرهنگی، تربیتی، قرآنی، عام المنفعه و ... در کانون فرهنگی هنری امام سجاد مسجد امامزاده سیدعابدین قائمشهر، انجام می شود.

 

رستمی طارسی ابراز کرد: نشست های بصیرتی و روشنگری، اجرای مراسم مذهبی، اعتکاف فرهنگی و پاسخ به شبهات در مسائل فرهنگی، برگزاری یادواره شهدا از جمله برنامه های کانون فرهنگی هنری امام سجاد مسجد امامزاده سیدعابدین قائمشهر به شمار می آیند.

 

وی گفت: نشست های تربیتی با موضوعات مختلف در قالب فعالیت های ورزشی و ارتباط صمیمانه جوانان مسجد با اشخاص تازه وارد به خانه خدا بر زمین جهت تشویق و جذب آنها به مسجد از مواردی هستند که در بخش تربیتی مسجد صورت می گیرد.

 

رستمی طارسی اظهار کرد: انجام ورزش های تنیس روی میز، رزمی و فوتسال از فعالیت های ورزشی در مسجد امامزاده سید عابدین قائمشهر هستند که علاوه بر سلامت جسمی در سلامت روحی و روانی، تاثیر بسزایی دارد.

 

وی بیان کرد: 80 بسته معیشتی توسط مرکز نیکوکاری در مسجد امامزاده سید عابدین قائمشهر به مناسبت ولادت امام حسن، کریم اهل بیت بین خانواده های کم برخوردار، تهیه و توزیع شد.

 

رستمی طارسی، برگزاری شب های قدر، جشن تکلیف، برنامه های مختلف جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را از جمله فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری امام سجاد مسجد امامزاده سیدعابدین قائمشهر برشمرد.

 

وی اظهار امیدواری کرد تا با اجرای برنامه های پرمحتوا در کانون فرهنگی هنری امام سجاد مسجد امامزاده سیدعابدین قائمشهر، گامی ارزشمند در پرورش جوانان و نوجوانان متعهد، نهادینه شدن ارزش ها و سوق یافتن اقشار مختلف مردم به کانون و مسجد برداشته شود.