کارآفرینان روستای کارمزد سواکوه تجلیل می‌شوند
کارآفرينان روستاي کارمزد سواکوه تجليل مي‌شوند
در راستای شعار سال 1400؛

کارآفرینان روستای کارمزد سواکوه تجلیل می‌شوند

فتحي از تجليل کارآفرينان و توليدکنندگان روستاي کارمزد شهرستان سواکوه با توجه به شعار سال مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) با عنوان «توليد، پشتيباني ها و موانع زدايي ها» به همت کانون فرهنگي هنري صراط مسجد جامع اين شهرستان خبر داد.
شناسه خبر : 26494 تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۴۷

«فرزاد فتحی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری صراط مسجد جامع کارمزد سوادکوه علاوه بر برگزاری فعالیت های مختلف در هر سال، عنایت ویژه به تحقق شعار سال دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صراط مسجد جامع کارمزد سوادکوه اظهار کرد: کارآفرینان و تولید کنندگان روستای کارمزد سواکوه با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) با عنوان «تولید، پشتیبانی ها و موانع زدایی ها» به همت کانون فرهنگی هنری صراط مسجد جامع کارمزد سوادکوه در برنامه ای ویژه مورد تجلیل قرار می گیرند که این امر در تشویق دیگران برای سوق یافتن به تولید و کارآفرینی، تاثیر گذار است.

 

وی بیان کرد: تجلیل از خیرین بدون تردید یکی از فعالیت هایی است که در تشویق آنها برای انجام کارهای عام المنفعه به ویژه جهت فعالیت هایی که در کانون فرهنگی هنری صراط مسجد جامع کارمزد سوادکوه صورت می گیرد، حائز اهمیت است که این مهم در دستور کار این کانون در سال 1400 قرار دارد.

 

فتحی ابراز کرد: بانوان، نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند و با توجه به فعالیت های آنها در زمینه های مختلف خانوادگی و اجتماعی در ویژه برنامه ای از بانوان نمونه و شاخص در بخش های مختلف، تجلیل خواهد شد.

 

وی گفت: کانون فرهنگی هنری صراط مسجد جامع کارمزد سوادکوه، نشریه ای با عنوان «صراط» دارد که در سال های مختلف مورد تقدیر کشوری قرار گرفت که چاپ و انتشار این نشریه همچنان در سال جاری، استمرار دارد.

 

فتحی اظهار کرد: هنرمندان در قالب هنر، می توانند اهداف فاخر و ارزشی را به آحاد مردم، انتقال دهند بنابراین تجلیل از هنرمندان به ویژه هنرمندان در کانون فرهنگی هنری صراط مسجد جامع کارمزد سوادکوه یکی از فعالیت های دیگر این کانون در سال 1400 به شمار می آید.

 

وی بیان کرد: تجیل از پرستاران، برگزاری جشن تکلیف، برگزاری مسابقات ورزشی، تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی(رحمت الله علیه) با برگزاری مراسم سالگرد برای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، دیدار خانواده شهدا و جانبازان، توزیع سبدکالا بین خانواده های کم برخوردار، برگزاری مسابقات کتابخوانی، اجرای طرح اوقات فراغت، برپایی مراسم محفل انس با قرآن از جمله فعالیت های برنامه ریزی شده به همت کانون فرهنگی هنری صراط مسجد جامع کامزد سوادکوه در سال جاری محسوب می شوند.

 

فتحی، برگزاری جلسه طرح چهره به چهره، گرامیداشت روز جهانی مسجد با اجرای برنامه های متعدد، همایش بزرگ پیاده روی، تجلیل از نخبگان و دانشجویان، برگزاری مراسم ویژه برای بانوان فعال در عرصه تولید، انجام مسابقات فرهنگی و مذهبی و احکام، برگزاری همایش جوانان، اجرای مراسم شب های قدر، تدارک برنامه های مفصل برای دهه کرامت و ... را از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری صراط مسجد جامع کارمزد سواکوه در سال 1400 برشمرد.

 

وی تصریح کرد: کانون فرهنگی و هنری صراط مسجد جامع کارمزد شهرستان سوادکوه که از سال 1387، تاسیس شد با 758 عضو در روستای کارمزد این شهرستان واقع است.