خلق آثار هنری توسط مدیر کانون جوادالائمه شیرگاه گامی در تحقق شعار سال
خلق آثار هنري توسط مدير کانون جوادالائمه شيرگاه گامي در تحقق شعار سال

خلق آثار هنری توسط مدیر کانون جوادالائمه شیرگاه گامی در تحقق شعار سال

تلفيق چوب و فلز و بکارگيري وسايل پيرامون و در طبيعت توسط مدير کانون جوادالائمه مسجد امام جعفر صادق شيرگاه موجب خلق آثار هنري ارزشمندي مي شود که در تحقق شعار سال بسيار حائز اهميت است.
شناسه خبر : 26385 تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۱۷

«مرتضی زارع» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: با تلفیق چوب و فلز و بکارگیری وسایل پیرامون و در طبیعت، آثار هنری نظیر استند گل، زیرگلدانی و ... را خلق و به علاقه مندان، عرضه می کنم.

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه مسجد امام جعفر صادق شیرگاه شهرستان سوادکوه شمالی اظهار کرد: چوب مورد نیاز را از نجارها و پیمانکارهایی که مجوز بریدن درخت دارند، تهیه می کنم تا آسیبی به جنگل و منابع طبیعی، وارد نشود.

 

وی بیان کرد: جوشکاری و نجاری را خود، انجام می دهم و صنایع دستی را تولید و به علاقه مندان می فروشم.

 

زارع ابراز کرد: تلاش من در کاهش هزینه جهت تولید است تا علاقه مندان به وادی هنر به راحتی، هنر تلفیق چوب و فلز را خریداری کنند.

 

وی گفت: با جستجو در اینترنت به تولید صنایع دستی، اقدام کردم که بدون تردید اینگونه از فعالیت ها در تحقق شعار سال با عنوان «تولید، پشتیبانی ها و موانع زدایی» که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در سال جاری به آن، تاکید دارند و همچنین در سال های گذشته نیز معظم له به تولید، سفارش های متعدد داشتند بسیار مثمر ثمر است.

زارع با اشاره به اینکه تمام مراحل محوطه سازی باغ (طراحی، اجرا شامل خاکبرداری، خاکریزی، سنگ کاری، نور پردازی و جوشکاری) را  خود انجام می دهم، اظهار کرد: این فعالیت علاوه بر زیبایی سازی خانه و باغ، شکوهی از جلوه های الهی را به نمایش می گذارد که چگونه با بکارگیری نعمت و موهبت های خدا می توان در حقیقت هنر پروردگار را به نظاره نشست.

 

وی بیان کرد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با هنرهای خود در تحقق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و در ترویج ارزش های فاخر و در تربیت هنرمندان متعهد و متخصص در کانون های فهما، گام بردارند.

 

زارع تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری جوادالائمه مسجد امام جعفر صادق شیرگاه شهرستان سوادکوه شمالی، سال 92 تاسیس شد و 117 عضو دارد.