تولید پوشاک به همت کانون زینبیه نکا جهت تحقق شعار سال
توليد پوشاک به همت کانون زينبيه نکا جهت تحقق شعار سال

تولید پوشاک به همت کانون زینبیه نکا جهت تحقق شعار سال

توليد پوشاک به همت کانون فرهنگي هنري زينبيه نکا جهت تحقق شعار سال جاري مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) با عنوان «توليد، پشتيباني ها و مانع زدايي ها» صورت مي گيرد.
شناسه خبر : 26369 تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۵۷

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا با دعوت از چند نیکوکار و خیر به تولید پوشاک و البسه در سال جاری، اقدام می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا اظهار کرد: این خیرین، پارچه را تهیه و در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار می دهند و این بانوان سخت کوش به دوخت پوشاک برای خانواده های کم برخوردار می پردازند.

 

باقری بیان کرد: مبلغی به بانوان سرپرست خانوار، داده می شود تا برای خانواده خویش، استفاده کنند و کمکی برای تولید با پشتیبانی و مانع زدایی ها به شمار می آید.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا جهت تحقق شعار سال جاری مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) با عنوان «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» در سال جاری، اهتمام ویژه دارد تا منویات معظم له در کانون های فهما به طور عملی، اجرا شود.

 

باقری گفت: در سال گذشته نیز کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا با تولید دستکش یک بار مصرف جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و فروش آنها با قیمت مناسب به ایجاد اشتغال، عنایت ویژه داشت.

 

وی اظهار کرد: تولید و فروش ماسک به همت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در سال گذشته انجام شد که موارد عواید حاصل از فروش ماسک برای تهیه جهیزیه، اشتغالزایی و کمک جهت اجاره منزل به مستاجران و ... صرف شد.

 

باقری بیان کرد: کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا با 383 عضو از سال 90 تاسیس شد و علاوه بر اجرای برنامه های مناسبتی و فعالیت های عام المنفعه برای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) طی سالیان متمادی، اهتمام ویژه دارد.