ساخت خانه برای خانواده محروم تا توزیع سبد کالا به همت کانون شهدای تیلکران بابل
ساخت خانه براي خانواده محروم تا توزيع سبد کالا به همت کانون شهداي تيلکران بابل

ساخت خانه برای خانواده محروم تا توزیع سبد کالا به همت کانون شهدای تیلکران بابل

ساخت خانه براي خانواده محروم تا تهيه و توزيع سبد کالا بين نيازمندان به همت کانون فرهنگي هنري شهداي تيلکران مسجد حجتيه بابل از جمله فعاليت هاي اين کانون به شمار مي آيد.
شناسه خبر : 26361 تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۳

«ابولحسن حسين پور پيچا» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: ساخت کامل خانه برای خانواده محروم به همت کانون فرهنگی هنری شهدای تیلکران مسجد حجتیه بابل و مشارکت خیرین، پایگاه مقاومت بسیج و اهالی روستای تیلکران یکی از فعالیت های این کانون به شمار می آید.  

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای تیلکران مسجد حجتیه بابل اظهار کرد: تهیه و توزیع ۴۰ بسته سبد کالا بین نیازمندان به ارزش ۵۰۰ هزار تومان با همکاری این کانون، دهیاری و شورای اسلامی، پایگاه بسیج برادران و خواهران، کانون خادمیاران محل و خیرین روستای تلیکران از فعالیت های دیگر این کانون است که ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران، یاری رسان جهت اهداء گوشت بود.

حسين پور پيچا بیان کرد: برپایی نماز جماعت به همراه تحویل سال نو در مسجد جامع و آرزوی موفقیت به ویژه برای اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای تیلکران مسجد حجتیه بابل از فعالیت هایی بود که در آغاز سال 1400 به همت این کانون صورت گرفت.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری شهدای تیلکران مسجد حجتیه شهرستان بابل با 127 عضو از سال91 در جاده جدید آمل بابل،  روستای تلیکران این شهرستان تاسیس شد.