درخشش شش کانون فهما از استان مازندران در طرح ملی ایران قوی
درخشش شش کانون فهما از استان مازندران در طرح ملي ايران قوي

درخشش شش کانون فهما از استان مازندران در طرح ملی ایران قوی

شش کانون فرهنگي هنري مساجد مازندران با راي داوران در طرح ملي ايران قوي در بين کانون هاي فهما سطح کشور، خوش درخشيدند.
شناسه خبر : 26205 تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: اسامی کانون های منتخب فهما در طرح ملی ایران قوی همزمان با ولادت با سعادت حضرت امام حسین، قافله سالار کربلا بر اساس نظر هیئت داوران اعلام شد.

 

بر اساس این گزارش: طرح ملی ایران قوی در قالب سه شبستان و 12 رواق و بخش عمومی به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در کانون های فرهنگی هنری سراسر کشور برگزار شد و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در بازه زمانی 22 آبان تا 22 بهمن، امتیازات آنها ذیل سامانه بچه‌های مسجد، ثبت شد.

 

این گزارش ادامه می دهد: انسجام بخشی و کیفی سازی فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد و کشف استعدادهای و تربیت نسل نوجوان و جوان انقلابی که آینده سازان جامعه اسلامی ایران هستند از اهداف برگزاری طرح ملی ایران قوی و «قرآن و سیره اهل بیت»، «مسجد و گام دوم انقلاب»، «پیشرفت و امید به آینده»، «مقاومت و عزت ایرانی» ، چهار موضوع این طرح بودند.

 

این گزارش می افزاید: کانون شهید علی گرائیلی مسجد النبی از خرماکلا قائمشهر در رواق کارآفرینی و کانون امام زمان مسجد جامع از نکا در رواق فناوری حائز رتبه برتر شدند.

 

در ادامه گزارش آمده است: کانون سجادیه مسجد امام سجاد از آمل در رواق دانش و کانون صمصام طور مسجد جامع از سیمرغ در رواق فیلم شایسته تقدیر شدند.

 

گفتنی است، کانون اسوه مسجد کاظم بیک از بابل و کانون امام زمان مسجد جامع از نکا هر کدام به ترتیب با کسب 15 هزار و 743 و 15 هزار و 716 امتیاز در بخش کانون های بالای 15 هزار امتیاز از سقف 20 هزار امتیاز به عنوان کانون های فهما منتخب معرفی شدند.