تجلیل از جانباز و دیدار با خانواده شهید در آخرین سه شنبه تکریم سال 99
تجليل از جانباز و ديدار با خانواده شهيد در آخرين سه شنبه تکريم سال 99
مدیر کانون زینبیه نکا خبر داد:

تجلیل از جانباز و دیدار با خانواده شهید در آخرین سه شنبه تکریم سال 99

باقري از تجليل «مصطفي خان عمران»، جانباز دوران دفاع مقدس و ديدار با خانواده شهيد «نورعلي مفيدي» در آخرين سه شنبه تکريم سال 99 به همت کانون فرهنگي هنري زينبيه نکا خبر داد.
شناسه خبر : 26189 تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۰۴

«محمد علی باقری» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: تجلیل از «مصطفی خان عمران»، جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس و دیدار با خانواده شهید «نورعلی مفیدی» در آخرین سه شنبه تکریم سال 99 به همت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا همزمان با اعیاد شعبانیه انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: این تجلیل، امشب چهارشنبه (27 اسفند)، بعد از نماز مغرب و عشا با حضور حجت الاسلام «یوسفعلی باقری»، امام جماعت این کانون و فرمانده پایگاه صورت می گیرد.

 

باقری اظهار کرد: هدایایی به رسم یادبود توسط اعضای کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا به «مصطفی خان عمران»، جانباز دوران دفاع مقدس و خانواده شهید «نورعلی مفیدی» تقدیم می شود.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا با 383 عضو از سال 90 تاسیس شد، بیان کرد: اعضای این کانون به اجرای سه شنبه های تکریم و قدردانی از خانواده معظم و معزز شهدا و جانبازان و ادامه اهداف والای آنها، اهتمام ویژه دارند و علاوه بر سه شنبه های تکریم در مناسبت های دیگر نیز از اسوه های صبر، تکریم بعمل می آورند.

 

گفتنی است، طرح ملی سه شنبه های تکریم با اهداف شناسایی و تکریم خانواده معظم و معزز شهدا، ایثارگران، چهره‌های ماندگار، نخبگان و نوجوانان و جوانان ممتاز و … در عرصه‌های فرهنگی هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله در راستای تقویت سرمایه‌های اجتماعی اجرا می شود.