استمرار کمک به نیازمندان در آستانه عید نوروز
استمرار کمک به نيازمندان در آستانه عيد نوروز
مدیر کانون منتظران مهدی سیمرغ خبر داد:

استمرار کمک به نیازمندان در آستانه عید نوروز

اسدي گفت: کمک به 30 نيازمند در آستانه عيد نوروز به همت کانون فرهنگي هنري منتظران مهدي مسجد صاحب الزمان سيمرغ استمرار دارد تا لبخند شادي را بر لبان آنها بنشاند.
شناسه خبر : 26185 تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۷:۲۹

«مجید اسدی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کمک به 30 نیازمند در آستانه عید نوروز به همت فرهنگی هنری منتظران مهدی مسجد صاحب الزمان سیمرغ استمرار دارد تا لبخند شادی را بر لبان آنها بنشاند و قسمتی از مشکلات آنها را رفع کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی مسجد صاحب الزمان سیمرغ اظهار کرد: این کمک ها به صورت بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، گوشت، ماکارونی، چای، قند، رب، نمک، دستمال، حبوبات و ... است.

 

وی بیان کرد: ارزش هر بسته معیشتی بالغ بر 300 هزار تومان است که بین نیازمندانی که از قبل مورد شناسایی قرار گرفتند، تقسیم می شود.

 

اسدی ابراز کرد: تهیه و توزیع ماسک جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی مسجد صاحب الزمان سیمرغ در منطقه به شمار می آید که همچنان به همت اعضای کانون بین عموم مردم، تقسیم می شود و تا ریشه کنی کووید 19، تداوم دارد.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی مسجد صاحب الزمان سیمرغ با 247 عضو از سال 92 در روستای زیارکلا بخش تالارپی شهرستان سیمرغ تاسیس شد، تصریح کرد: این کانون علاوه بر اجرای برنامه های ارزشی، فعالیت های عام المنفعه را در دستور کار دارد.