اهدای جوایز به شرکت کنندگان در مسابقه سردار دل ها
اهداي جوايز به شرکت کنندگان در مسابقه سردار دل ها
به همت کانون فاطمه النبی فریدونکنار صورت گرفت:

اهدای جوایز به شرکت کنندگان در مسابقه سردار دل ها

20 نفر از شرکت کنندگان در مسابقه سردار دل ها به همت کانون فرهنگي هنري فاطمه النبي مسجد موسي بن جعفر فريدونکنار، جايزه دريافت کردند.
شناسه خبر : 26143 تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۹

«رقیه محمدی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری فاطمه النبی مسجد موسی بن جعفر فریدونکنار، برگزاری برنامه در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی همچنین فعالیت های عام المنفعه را در دستور کار دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه النبی مسجد موسی بن جعفر فریدونکنار اظهار کرد: این کانون به 20 نفر در گروه های سنی مختلف به خاطر شرکت در مسابقه برای سردار دل، شهید حاج قاسم سلیمانی، جوائزی اهدا کرد.

وی افزود: برای بزرگسالان، مسابقه از وصیت نامه حاج قاسم و برای نوجوانان و جوانان، نقاشی از سردار دل ها و برای خردسالان مهدکودک، حفظ سوره ای از قرآن و تقدیم ثواب آن به شهید حاج قاسم سلیمانی به صورت مجازی برگزار شد.

محمدی بیان کرد: افتتاح مرکز نیکوکاری در کانون فرهنگی هنری فاطمه النبی مسجد موسی بن جعفر فریدونکنار زیر نظر کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز یکی از فعالیت های کانون جهت یاری به نیازمندان به شمار می آید.

 

وی، تهیه و توزیع سبد کالا برای عید نوروز به خانواده های کم برخوردار، تهیه پوشاک و البسه، بیمه عمر، پرداخت هزینه تحصیل و اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان کم بضاعت را از جمله فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری فاطمه النبی مسجد موسی بن جعفر فریدونکنار برشمرد.

 

محمدی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری فاطمه النبی مسجد موسی بن جعفر فریدونکنار با 71 عضو در روستای نوائی محله این شهرستان، قرار دارد.