پنج باب کانون فرهنگی هنری در مازندران مزین به نام بعثت هستند
پنج باب کانون فرهنگي هنري در مازندران مزين به نام بعثت هستند

پنج باب کانون فرهنگی هنری در مازندران مزین به نام بعثت هستند

5 باب کانون فرهنگي هنري مساجد مازندران، مزين به نام بعثت هستند که همانند ساير کانون هاي فهما ديار علويان، برنامه هاي متعددي را جهت تبيين بيشتر اهداف مبعث در دستور کار دارند.
شناسه خبر : 26028 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: 1176 کانون فرهنگی هنری مساجد در مازندران تاسیس شدند که 5 باب کانون فهما استان مزین به بعثت هستند.

 

بر اساس این گزارش: جشن عید مبعث در کانون های فرهنگی هنری مساجد دیار علویان، مزین به نام بعثت همانند سایر کانون های فهما با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار می شود.

 

«عماد برهانی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری بعثت بابل در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی به اجرای برنامه های مختلف، اقدام می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری بعثت مسجد بعثت بابل اظهار کرد: این کانون، امشب چهارشنبه (20 اسفند) بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی و مولودی خوانی، جشن عید مبعث را برگزار می کند و اهداف بعثت را برای نوجوانان و کودکان، تبیین می سازد.

 

وی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری بعثت مسجد بعثت بابل در سال های گذشته، برنامه های مفصلی را جهت عید مبعث، اجرا می کرد اما در سال گذشته و همچنین سال جاری، این عید را با رعایت پروتکل های کامل بهداشتی در دستور کار دارد.

 

«محمد رستمی طارسی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری امام سجاد مسجد امامزاده سیدعابدین قائمشهر، مراسم‌جشن‌ مبعث ‌پیامبر اکرم را با سخنرانی حجت‌الاسلام میـــــری همراه با برنامه های شاد و متنوع برگزار می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام سجاد مسجد امامزاده سیدعابدین قائمشهر افزود: علاقه مندان جهت شرکت در این جشن بارعایت دستورالعمل‌ های‌ بهداشتی، ساعت 18 و 30 دقیقه امشب چهارشنبه (20 اسفند) به  خیابان‌ بابل، کوی‌ارغوان، مسجـد امـامزاده سیــدعابدیــن مراجعه کنند.

 

گفتنی است، 5 کانون فرهنگی هنری در مازندران مزین به بعثت در شهرهای بهشهر، نکا، آمل، بابل و رامسر قرار دارند.