شبهه‌زدایی و آسیب‌شناسی فرهنگی از رسالت‌های اصلی کانون‌های مساجد است
شبهه‌زدايي و آسيب‌شناسي فرهنگي از رسالت‌هاي اصلي کانون‌هاي مساجد است
سرپرست ستاد فهما مازندران:

شبهه‌زدایی و آسیب‌شناسی فرهنگی از رسالت‌های اصلی کانون‌های مساجد است

حجت الاسلام نعمتي قرا، شبهه زدايي و آسيب شناسي را از رسالت هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد عنوان کرد و گفت: فلسفه تشکيل کانون هاي فهما مقابله با تهاجم فرهنگي است.
شناسه خبر : 26014 تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در آیین افتتاح کانون فرهنگی هنری امام محمدباقر پایین علی آباد بابلسر و کتابخانه آن طی سخنانی گفت: 1176 کانون فهما و 427 کتابخانه در دیار علویان وجود دارند.

 

وی افزود: کانون و کتابخانه مسجد امام محمدباقر پایین علی آباد شهرستان بابلسر، به مناسبت 28 و امین سالروز نکوداشت تاسیس کانون های فهما با حضور مسئولین، افتتاح شد که این امر اهمیت کانون های فرهنگی هنری و کتابخانه را بیان می کند.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا اظهار کرد: افتتاح کانون و کتابخانه یکی از برنامه های گرامیداشت 18 اسفند در استان مازندران بود که امید است، افتتاح کانون فرهنگی و هنری و کتابخانه مسجدامام محمدباقر پایین علی آبادشهرستان بابلسر  موجب تعالی بیشتر این منطقه در ابعاد مختلف هنری، اجتماعی، فرهنگی، قرآنی، کتابخوانی و ... شود.

 

وی بیان کرد: فلسفه تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد بر اساس تاکیدهای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) جهت مقابله با تهاجم فرهنگی و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در کنار مساجد است.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا ابراز کرد: شبهه زدایی و آسیب شناسی از رسالت های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

وی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با همکاری بسیج می تواند به هم افزایی برسد و امام جماعت و هیئت امنا نیز در افزایش هم افزایی دخیل هستند.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا به طرح شنبه های کتاب اشاره کرد و افزود: با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) درباره کتابخوانی در این طرح، امام جماعت و مدیران با بیان خلاصه کتاب بین نماز مغرب و عشا روزهای شنبه در نهادینه سازی فرهنگ مطالعه، نقش مهمی را بر عهده دارند.

 

وی اظهار کرد: 600 برنامه در طرح سه شنبه های تکریم که اعضای کانون های فهما با امام جماعت به دیدار خانواده شهید می روند در استان مازندران برگزار شد.