مروری بر برنامه های کانون صراط سوادکوه از برگزاری مسابقه تا تولید کلیپ به مناسبت 18 اسفند
مروري بر برنامه هاي کانون صراط سوادکوه از برگزاري مسابقه تا توليد کليپ به مناسبت 18 اسفند

مروری بر برنامه های کانون صراط سوادکوه از برگزاری مسابقه تا تولید کلیپ به مناسبت 18 اسفند

کانون فرهنگي هنري صراط مسجد جامع کارمزد سوادکوه يکي از کانون هاي فعال استان مازندران است که براي نکوداشت 18 اسفند، سالروز تاسيس کانون هاي فهما، برنامه هاي متعددي از برگزاري مسابقه در فضاي مجازي تا توليد و انتشار سه کليپ را در دستور کار دارد.
شناسه خبر : 25734 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال ۱۳۷۱ طبق منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در خصوص مبارزه با تهاجم فرهنگی راه اندازی شد.

 

18 اسفند به سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در تقویم، نامگذاری شده است.

بر همین اساس با مدیر کانون فرهنگی هنری صراط مسجد جامع کارمزد شهرستان سوادکوه که یکی از کانون های موفق و فعال استان مازندران است درباره برنامه های کانون جهت نکوداشت سالروز 18 اسفند به گفت و گو پرداختیم.

«فرزاد فتحی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: مسابقه فرهنگی در فضای مجازی با مضمون تاسیس سالروز کانون مساجد در 18 اسفند که مهلت آن تا 25 اسفند است و به برندگان، پتو اهدا خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صراط مسجد جامع کارمزد شهرستان سوادکوه به تولید سه کلیپ و انتشار آن در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: موضوعات کلیپ اول درباره نشریه صراط که چندین دفعه رتبه های خوبی را کسب کرد، کلیپ دوم از رواق قلم درباره تصاویر هنرمندان کانون های مساجد و مولفین کتاب که عضو کانون صراط هستند و سومین کلیپ نیز با موضوع فعالیت های فرهنگی کانون صراط است.

 

وی اظهار کرد: توزیع 30 سبدکالا بین نیازمندان از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری صراط مسجد جامع کارمزد شهرستان سوادکوه جهت گرامیداشت 18 اسفند به شمار می آید.

 

فتحی بیان کرد: برگزاری نشست فعالان فرهنگی مسجد در سالروز تشکیل کانون های فهما با رعایت پروتکل بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا یکی دیگر از برنامه های دیگر کانون فرهنگی هنری صراط مسجد جامع کارمزد شهرستان سوادکوه، محسوب می شود.

 

وی،برگزاری مسابقات فرهنگی و همچنین مسابقه کتابخوانی جهت اشاعه فرهنگ مطالعه در فضای مجازی را از برنامه های دیگر کانون فرهنگی هنری صراط مسجد جامع کارمزد شهرستان سوادکوه جهت نکوداشت 18 اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد برشمرد.

گفتنی است، کانون فرهنگی و هنری صراط مسجد جامع کامزد سوادکوه که از سال 1387، تاسیس شد تاکنون موفقیت ها و رتبه های بسیاری را کسب کرد که کسب رتبه كانون برتر روستايي در سال های گذشته، رتبه برتر منطقه 4 در جشنواره محراب قلم استان سمنان، تالیف چندین کتاب از فرزاد فتحی، مدیر این کانون، ایده بانیان مراسم ها از جمله افتخارات این نهاد فرهنگی روستایی در دیار علویان به شمار می آیند که بیانگر اهتمام مدیر و اعضای دیگر کانون حتی در روزهای برفی و سرمای کوهستان است.