سبدهای کالا به خانواده های کم برخوردار اهدا می شود
سبدهاي کالا به خانواده هاي کم برخوردار اهدا مي شود
به همت کانون غدیر شیرگاه:

سبدهای کالا به خانواده های کم برخوردار اهدا می شود

40 سبد کالا به خانواده هاي کم برخوردار به همت کانون فرهنگي هنري غدير مسجد جامع شيرگاه و خيرين با تاسي از امام علي، اهدا مي شود.
شناسه خبر : 25448 تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۵۹

حجت الاسلام «رضا راهدار» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: 40 سبد کالا بین خانواده های کم برخوردار، امشب پنجشنبه(30بهمن) به همت کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد جامع شیرگاه اهدا می شود.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد جامع شیرگاه شهرستان سوادکوه شمالی اظهار کرد: این کمک ها شامل حبوبات، ماکارونی، رب گوجه و ... می شود که بین خانواده هایی که از قبل توسط این کانون مورد شناسایی قرار گرفتند، توزیع خواهد شد.

 

وی بیان کرد: توزیع سبدکالا در حقیقت به نوعی تاسی از امام المتقین، حضرت علی است تا لبخند شادی بر لب خانواده های کم برخوردار بنیشند.

 

حجت الاسلام راهدار ابراز کرد: توزیع سبدکالا از سوی کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد جامع شیرگاه شهرستان سوادکوه شمالی و خیرین تاکنون در چند مرحله صورت گرفت.

 

وی تصریح کرد: برنامه های کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد جامع شیرگاه شهرستان سوادکوه شمالی در پی شیوع ویروس کرونا، برخی به صورت مجازی در حال برگزاری است اما یاری رساندن به نیازمندان هیچگاه، تعطیل نشد و در مناسبت های مختلف با اهدای سبدکالا و پول نقد به آنها، گامی جهت دستگیری از خانواده های کم برخوردار، صورت گرفت.

 

حجت الاسلام راهدار گفت: کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد جامع شیرگاه شهرستان سوادکوه شمالی با 136 عضو از سال 86 در روستای کلیج خیل تشکیل شده و علاوه بر برگزاری برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی، اجرای فعالیت های عام المنفعه را در دستور کار خویش دارد.