تداوم کمک های مومنانه در کانون ثقلین بابلسر
تداوم کمک هاي مومنانه در کانون ثقلين بابلسر

تداوم کمک های مومنانه در کانون ثقلین بابلسر

کمک هاي مومنانه به 93 خانواده کم برخوردار سرحمام بابلسر از فعاليت هاي مستمر در کانون فرهنگي هنري ثقلين مسجد جامع اميرالمومنين اين شهرستان است که در طول هفته صورت مي گيرد.
شناسه خبر : 25245 تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۲

«محمد پورمحمد» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: کانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد جامع امیرالمومنین بابلسر در مناسبت های ملی و مذهبی، برنامه های مختلفی را برگزار می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد جامع امیرالمومنین بابلسر اظهار کرد: کمک های مومنانه به 93 خانواده کم برخوردار سرحمام بابلسر از فعالیت هایی مستمر در کانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد جامع این شهرستان است که در طول هفته به صورت وجه نقد به این خانواده ها، صورت می گیرد.

 

وی بیان کرد: قربانی سه راس گوسفند و اهدای گوشت آنها به خانواده های کم برخوردار سرحمام از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد جامع امیرالمومنین بابلسر به شمار می آید.

 

پورمحمد ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد جامع امیرالمومنین بابلسر همچنین جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی محل و منازل در پنج مرحله را انجام داد.

 

وی، دیدار با خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان و ... را از فعالیت های دیگر کانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد جامع امیرالمومنین بابلسر برشمرد.

 

پورمحمد تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد جامع امیرالمومنین بابلسر از کانون های روستایی است که با 22 عضو از سال 82 در پازوار، محله سرحمام، تشکیل شد.