فتوای امام خمینی(ره) برای قتل سلمان رشدی در کانون شهید مصطفی مازح میاندرود زنده نگه داشته می شود
فتواي امام خميني(ره) براي قتل سلمان رشدي در کانون شهيد مصطفي مازح مياندرود زنده نگه داشته مي شود
با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران:

فتوای امام خمینی(ره) برای قتل سلمان رشدی در کانون شهید مصطفی مازح میاندرود زنده نگه داشته می شود

فتواي امام خميني(ره) براي قتل سلمان رشدي در کانون فرهنگي هنري شهيد مصطفي مازح مسجد امام علي النقي(ع) مياندرود با حضور آيت الله محمدي لايني، نماينده ولي فقيه در مازندران زنده نگه داشته مي شود.
شناسه خبر : 24982 تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۳

حجت الاسلام «محمداسماعیل زارعی کیاپی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران گفت: فتوای امام خمینی برای قتل سلمان رشدی در کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی مازح مسجد امام علی النقی(ع) میاندرود با حضور آیت الله «محمدباقر محمدی لاینی»، نماینده ولی فقیه در مازندران زنده نگه داشته می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی مازح مسجد امام علی  النقی(ع) میاندرود اظهار کرد: این برنامه امشب (25 بهمن) از ساعت 20-19 به مدت یک ساعت به صورت گفتگومحوری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی جهت عدم شیوع ویروس کرونا، صورت می گیرد.

 

وی بیان کرد: مجموعه و کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی مازح میاندرود به صورت مردمی برای قتل سلمان رشدی در کشور، شناخته می شود که هر ساله برنامه های مفصلی را در دستور کار خویش دارد.

 

حجت الاسلام زارعی کیاپی تصریح کرد: «مصطفی مازح»، جوانی که با فتوای تاریخی امام خمینی(ره) برای قتل سلمان رشدی، پیش‌قدم شد اما در میانه راه به شهادت رسید و کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی مازح میاندرود، افتخار ادامه راه این شهید تا قتل سلمان رشدی مرتد را بر دوش تک تک اعضای خود، احساس می کند.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی شهید مازح واقع در مسجد جامع امام علی‌النقی (ع) ترجمه جمله فارسی «اینجا دهکده مقاومت است» به دو زبان عربی و انگلیسی در نمایی کاشیکاری ‌شده در این کانون به چشم می آید، ابراز کرد: امام خمینی(ره) در 25 بهمن سال 67 فتوای اعدام سلمان رشدی را صادر کرد.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی مازح مسجد جامع علی النقی (ع) شهرستان میاندرود که از سال 82  تاسیس شد با 172 عضو در روستای کیاپی این شهرستان در حال فعالیت است.