پیام تسلیت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت درگذشت حجت الاسلام کمیجانی
پيام تسليت مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران به مناسبت درگذشت حجت الاسلام کميجاني

پیام تسلیت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به مناسبت درگذشت حجت الاسلام کمیجانی

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مازندران به مناسبت درگذشت حجت الاسلام «محمدعلي کميجاني»، کارشناس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان، ضمن صدور پيامي، اين ضايعه را به جامعه فرهنگ و اهالي مسجد، تسليت گفت.
شناسه خبر : 23658 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، «عباس زارع»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران به مناسبت درگذشت حجت الاسلام «محمدعلی کمیجانی»، کارشناس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، پیامی صادر کرده و این ضایعه را به جامعه فرهنگ و اهالی مسجد و خانواده داغدار

 

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون»

 

درگذشت غمبار همکار عزیزمان در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران زنده یاد حجت الاسلام «محمدعلی کمیجانی» که بر اثر بیماری کرونا به رحمت ایزدی پیوست، موجب تالم و تاثر مجموعه همکاران مان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گردید.

 

اینجانب مصبیت وارده را به خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و غفران الهی را برای آن عزیز تازه سر کرده و صبر جمیل برای بازاندگان مسالت دارم.

 

گفتنی است، حجت الاسلام کمیجانی، روحانی عزیز و خدومی بود که  سالیان متمادی در سنگر مسجد و احیای فرهنگ و نشر معارف قرآنی و اسلام ناب محمدی، فعالیت داشت و لحظه ای هم خستگی را احساس نکرد.

 

این تلاشگر متعهد، مسئولیت پذیر و خیرخواه فعال در عرصه فرهنگی در سال 63 دیده به جهان گشود و روز گذشته (8 بهمن) همزمان با سالروز وفات امام البنین(س) بعد از مدتی بستری بودن در بیمارستان به خاطر ابتلا به ویروس کرونا، دعوت حق را لبیک گفت.