پیام تسلیت سرپرست ستاد فهما مازندران برای درگذشت حجت الاسلام کمیجانی
پيام تسليت سرپرست ستاد فهما مازندران براي درگذشت حجت الاسلام کميجاني

پیام تسلیت سرپرست ستاد فهما مازندران برای درگذشت حجت الاسلام کمیجانی

سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مازندران براي درگذشت حجت الاسلام «محمدعلي کميجاني»، کارشناس ستاد فهما استان، پيام تسليتي را صادر کرد.
شناسه خبر : 23657 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: حجت السلام «رجب نعمتی قرا»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران برای درگذشت حجت الاسلام «محمدعلی کمیجانی»، کارشناس ستاد فهما استان، پیام را صادر و این ضایعه را به جامعه فرهنگ و اهالی مسجد و خانواده این مرحوم، تسلیت گفت.

 

متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ.

 

با نهایت تاثر و تاسف در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) خبر ارتحال ملکوتی عالم فرهیخته و فرهنگی همکار عزیزمان حجت الاسلام محمدعلی کمیجانی را دریافت نمودم.

 

اینجانب مصیبت عظمی و جبران نشدنی این روحانی عزیز و خدوم  را که سالیان متمادی در سنگر مسجد و احیای فرهنگ و نشر معارف قرآنی و اسلام ناب محمدی مصروف داشته و لحظه ای هم خستگی را احساس نمی کرد به آقا و مولایمان امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، روحانیت و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خصوصا به خانواده داغدار این روحانی ولایی و مردمی تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای بازماندگان و خانواده محترم صبر و اجر مسئلت دارم.

 

گفتنی است، حجت الاسلام کمیجانی، فعال در عرصه فرهنگی در سال 63 دیده به جهان گشود و روز گذشته (8 بهمن) همزمان با سالروز وفات امام البنین(س) بعد از مدتی بستری بودن در بیمارستان به خاطر ابتلا به ویروس کرونا، دار فانی را وداع گفت.

 

این روحانی مردمی، وارسته و ارزشی با دو فرزند به نام های ابوالفضل و حسین، زمانی آسمانی شد که 12 بهمن، اولین جشن تولد پسر دومش بود.