شناسایی توانمندی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی با عضویت در کانون های فهما
شناسايي توانمندي افراد تحت پوشش کميته امداد امام خميني با عضويت در کانون هاي فهما
سرپرست ستاد فهما مازندران اعلام کرد:

شناسایی توانمندی افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی با عضویت در کانون های فهما

حجت الاسلام نعمتي قرا گفت: افراد تحت پوشش کميته امداد امام خميني با عضويت در کانون هاي فهما علاوه بر شرکت در مسابقات فرهنگي، توانمندي آنها شناسايي مي شود.
شناسه خبر : 23494 تاریخ انتشار : ۶ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا»، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، امروز (6 بهمن) در دیدار حجت الاسلام «بشیر عالیشاه»، رییس کمیته امداد امام خمینی مازندران با وی که «عباس زارع»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، شرکت داشت به گفت و گو و تشریح فعالیت پرداخت.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا طی سخنانی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد از گلوگاه تا رامسر، تاسیس شده اند و زیست بومی برای آنها در سایت بچه های مسجد، تعریف شده است.

 

وی اظهار کرد: توزیع گوشت بین بسیاری از خانواده های نیازمند از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و همکاری کانون های فهما در چند مرحله، صورت گرفت که برخی از این خانواده ها تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی بودند.

 

حجت الاسلام عالیشاه بیان کرد: فعالیت در فضای مجازی یکی از مواردی است که کانون های فرهنگی هنری مساجد به ویژه در سایت بچه های مسجد به آن، اهتمام دارند.

 

وی ابراز کرد: همگرایی یکی از مواردی است که مورد عنایت ویژه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران است و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی با عضویت در کانون های فهما علاوه بر شرکت در مسابقات فرهنگی، توانمندی آنها مورد شناسایی، قرار می گیرد.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا گفت: 48 رشته در ایران قوی است و همانند نمایشگاهی است که با شرکت در آن می توان از ظرفیت دیار علویان بهره گیری لازم بعمل آید و رتبه استان مازندران بالا رود.