تاکید بر مهندسی ویژه فعالیت‌های کانون‌های فهما در طرح ملی ایران قوی
تاکيد بر مهندسي ويژه فعاليت‌هاي کانون‌هاي فهما در طرح ملي ايران قوي
رییس ستاد هماهنگی کانون های فهما کشور:

تاکید بر مهندسی ویژه فعالیت‌های کانون‌های فهما در طرح ملی ایران قوی

حجت الاسلام و المسلمين ارزاني با اشاره به ضرورت مهندسي ويژه در ايران قوي، گفت: جوايز، بسته هاي حمايتي و ... به کانون هاي رابط و همچنين کانون هاي برتر در فهما، اهدا خواهد شد.
شناسه خبر : 22322 تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما از استان مازندران: نشست مجازی حجت الاسلام و المسلمین «حبیب رضا ارزانی»، رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، امروز (22 دی) با حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا»، سرپرست ستاد فرهنگی هنری مساجد مازندران و کارکنان ستاد دیار علویان و 9 ستاد فهمای دیگر کشور برگزار شد.

 

در این وبینار حجت الاسلام و المسلمین ارزانی طی سخنانی خطاب به ستاد فهما مازندران، گفت: انتظارنیست که در تمامی آیتم های ایران قوی بسیار خوب عمل کنید بلکه در برخی از مباحث که می توانید، ورود بهتر داشته باشید.

 

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور اظهار کرد: مازندران با ظرفیت عظیم مردمی می تواند در ایران قوی، خوب عمل کند و نیاز به تدابیری جهت بکارگیری از این ظرفیت جهت ارتقای استان در طرح ایران قوی است.

وی با اشاره به اینکه مهندسی ویژه در ایران قوی ضرورت دارد، بیان کرد: جوایز، بسته های حمایتی و ... به کانون های رابط و همچنین کانون های برتر در فهما، اهدا خواهد شد.

 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز کرد: ارتباط خوب ستاد فهما مازندران با عباس زارع، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و آیت الله محمدباقر محمدی لایینی، نماینده ولی فقیه در دیار علویان از امتیازات خوبی است که این دیار دارد و انتظار می رود در یک ماه باقی مانده به پایان فهما سال جاری، رتبه استان به جایگاه خوب برسد.

 

بر اساس این گزارش، «مرتضی طاهریان»، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور  به بیان پیشنهادات و ارائه راهکارهای لازم درباره ایران قوی و ... پرداخت.